יסדר גם את הנינים שלו: ויניסיוס יהפוך למשתכר הבכיר בתולדות הכדורגל?

play
ויניסיוס שחקן ריאל מדריד חוגג שער | רויטרס
צפו בתקציר: ויניסיוס סיפק בישול מושלם, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את צ'לסי 01:30

אחרי שריאל מדריד דחתה הצעת ענק על סך 500 מיליון יורו עבור הכוכב הברזילאי, נחשף לראשונה שם הקבוצה והשכר שהוצע לשחקן. בבירת ספרד בטוחים שהוא יישאר העונה אך "המצב עשוי להשתנות בקיץ הבא"

(גודל טקסט)

לאחרונה דווח כי ריאל מדריד קיבל הצעה ממועדון סעודי על סך 500 מיליון יורו עבור ויניסיוס, אך שם המועדון שהיה מוכן לשלם את הסכום המטורף לא פורסם. כעת, במספר דיווחים שונים, נחשף כי הקבוצה שמעוניינת בכוכב הברזילאי של הבלאנקוס היא לא אחרת מהאלופה אל-הילאל, בה כידוע משחקים מספר כוכבים מוכרים, ביניהם כמובן ניימאר שמתאושש בימים אלה מפציעה.

אם לא די בהצעת הענק שעל פי הדיווחים הונחה על שולחנו של פלורנטינו פרס, כעת דווח כי אלופת הליגה הסעודית מוכנה להפוך את ויניסיוס למשתכר הבכיר בתולדות הכדורגל, ולהציע לו שכר בגובה 1.1 מיליארד יורו לחמש שנים, שיכלול בתוכו גם בונוסים על הישגים שונים.

נטען כי העסקה המדוברת אמורה לכלול גם שימוש בברזילאי כשגריר של הכדורגל הסעודי, שכן המדינה שואפת לארח את מונדיאל 2034. במדריד מסרבים בשלב זה למכור את ויניסיוס ובטוחים שהוא יישאר בעונה הקרובה, אך הסעודים צפויים להגיש הצעה משופרת ובדיווחים השונים נכתב כי "המצב עשוי להשתנות בקיץ הבא", שכן מדובר בסכומים חסרי תקדים שקשה מאוד לסרב להם.

ויניסיוס ג'וניור. הוא וריאל מדריד יצליחו להמשיך לסרב? | NurPhoto / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי