ראפיניה הודה: "שקלתי לעזוב, זה קשה לקרוא שלא רוצים אותך"

הברזילאי מונה הקיץ לאחד הקפטנים של ברצלונה, פתח את העונה בסערה וכעת דיבר לראשונה על תחילת הדרך הלא פשוטה בקטלוניה: "המעבר היה מסובך, מתסכל לקרוא את השמועות"

(גודל טקסט)

ראפיניה הגיע לברצלונה בקול תרועה רמה לפני שנתיים, אחרי עונת שיא בלידס יונייטד תמורת כמעט 60 מיליון יורו, אבל התקשה להתאקלם, לא הצליח לשחזר את יכולתו מהפרמיירליג ותוך זמן קצר מדי חלון היה מוזכר בתור המועמד המוביל לעזוב. הקיץ עושה רושם שהמהפך הושלם בזכותו של האנזי פליק.

המאמן החדש של הקטלאנים בחר בברזילאי לאחד הקפטנים, עד כה לא הוריד אותו אפילו לדקה מכר הדשא וקיבל בתמורה שלושה שערים ושלושה בישולים בארבעת מחזורי הפתיחה ב"לה ליגה". אחרי השלושער ב-0:7 על ריאל ויאדוליד השבוע, התראיין הקשר וחשף לראשונה כי עבר תקופה לא קלה.

ראפיניה, ברצלונה
ראפיניה, ברצלונה | אימג'בנק GettyImages, Alex Caparros

"אם אתה משחק בברצלונה, המטרה היא תמיד לזכות באליפות, בליגת האלופות, בגביע הספרדי ובסופר קופה. אתה לא במקום הנכון אם אתה במועדון כל כך גדול וזו לא המטרה שלך", סיפר הקשר תחילה ל"רדיו קטלוניה".

לאחר מכן התייחס לרגעים הפחות טובים בתחילת הדרך והודה: "המעבר היה מאוד מסובך עבורי ועבור המשפחה שלי בחצי השנה הראשונה. אחרי המונדיאל השתפרתי והצלחתי לסיים את העונה בצורה טובה, זה הרגיע אותי אחרי פתיחה מאוד לא פשוטה.

"לא חשבתי שיהיה לי קל כך קשה ברמה האישית בתחילת הדרך", המשיך, "היו לי מחשבות לעזוב, ברצלונה זה מועדון גדול ולא הייתי רגיל לזה. זה היה מתסכל לראות את כל השמועות על כך שאני עוזב, כל יום היו חדשות אחרות וקיבלתי המון הצעות, אבל הדבר הכי טוב עבורי היה להישאר בברצלונה. זה קשה לקרוא שרוצים למכור אותך ושאתה לא בתוכניות וכעת אני מאוד מתרגש להיות בברצלונה, לא דמיינתי שאהיה אחד הקפטנים שלה ואני שמח שבחדר ההלבשה סומכים עליי. זה גורם לי להרגיש חשוב".

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי