ויניסיוס: "אם הגזענות לא תיפסק, יש להעביר את מונדיאל 2030"

play
נמאס לו. ויניסיוס | רויטרס
''צריך להוריד את בני סכנין ליגה, לא מבינה שחקנים ישראלים שמשחקים שם'' 44:27

כוכב ריאל מדריד מחכה לשיפור במגרשים בספרד והבטיח: אם יהיו קריאות גזעניות העונה, נרד מהמגרש. דיווח: הבלאנקוס יסתערו על רודרי בקיץ הבא

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מעט מאוד כוכבי כדורגל חוו את מידת הגזענות שחווה ויניסיוס בשנים האחרונות. כעת, בריאיון ל-CNN, הבהיר כוכב ריאל מדריד שאם המצב הזה יימשך – פיפ"א תצטרך לשקול להזיז את מונדיאל 2030, שאמור להיערך בספרד, פורטוגל ומרוקו. "אני מקווה שספרד תתפתח ותבין כמה חמור זה להעליב מישהו בגלל צבע העור שלו", אמר שחקן הכנף המבריק. "אם לא, נצטרך להזיז את המונדיאל, כי אם שחקן ירגיש לא בנוח במדינה בה הוא סובל מגזענות, זה מצב מסובך".

ויניסיוס הוסיף ואמר כי "רוב האנשים בספרד לא גזענים, אך יש קבוצה קטנה שהורסת את שמה של מדינה שלמה, בה החיים טובים מאוד. אני אוהב להיות כאן, אוהב מאוד לשחק בריאל מדריד ויש לי את התנאים הכי טובים שאפשר לחיי משפחה".

בו בזמן, הבהיר השחקן כי שוחח עם חבריו ואלה הבטיחו לנטוש את המגרש אם ישמעו קריאות גזעניות העונה: "דיברנו על זה בתוך המועדון, אנשים יותר פתוחים לזה. זה לא רק אני – בפעם הבאה שזה יקרה, כולנו נעזוב וכך האנשים שמעליבים אותנו יקבלו עונש חמור יותר. אחרי מה שקרה בוולנסיה, כולם אמרו שהדבר הנכון היה לנטוש את המגרש, אבל זה לא פשוט לעשות את זה כקבוצה".

ויניסיוס ג'וניור ריאל מדריד
נמאס לו. ויניסיוס | רויטרס

אשר לתכניות הרכש של ריאל מדריד, ב"אס" נטען כי הבלאנקוס עתידים להסתער על רודרי בקיץ הבא. לקשר הנפלא חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2027, אותו מנסים התכולים להאריך, אך "ההצעה של מדריד תהיה מפתה מאוד. רודרי יעזוב את סיטי רק אם יקבל הצעה מריאל – אין אופציה אחרת מבחינתו".

עוד באותו נושא: ויניסיוס, רודרי, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי