אולמו: "הפתיחה של ברצלונה לא הפתיעה אותי, יש כימיה טובה"

play
לא מופתע. אולמו עם ימאל | רויטרס
''צריך להוריד את בני סכנין ליגה, לא מבינה שחקנים ישראלים שמשחקים שם'' 44:27

הכוכב החדש של הקטלאנים נהנה מכל רגע: "מרגיש מאוד בנוח עם פדרי. לאמין ימאל לא מפתיע אף אחד, גם איתו אני מסתדר איתו נהדר"

(גודל טקסט)

מתברר שהיה שווה לחכות. אחרי שישב בצד המחזורים הראשונים, דני אולמו פתח נהדר את תקופתו בברצלונה ויצא לפגרת הנבחרות עם תקוות גדולות. "ידעתי שהמצב ייפתר", סיפר בריאיון לתקשורת הספרדית, "הופעת הבכורה שלי נגד ראיו היתה בדיוק הפתיחה לה קיוויתי. קל לי לשחק עם השחקנים האלה ואני מוכן ב-100 אחוז להתחרות בברצלונה ובנבחרת. יש לי תפקידים די דומים".

על שיתוף הפעולה עם פדרי אמר: "אנחנו מרגישים מאוד נוח אחד עם השני וזה היה ברור כבר מהימים הראשונים. לאמין ימאל? זה כבר לא מפתיע אף אחד, כי כל אירופה ראתה מה הוא עשה ביורו. זה תענוג לשתף איתו פעולה, גם איתו אני מסתדר נהדר".

גם בחלומות הוורודים ביותר שלה, ספק אם ברצלונה האמינה שתיראה כל כך טוב בפתיחת העונה. "אותי זה לא הפתיע", התעקש אולמו. "היתה לנו הכנה טובה והמטרה היה לנצח את כל המשחקים. ריאל ואתלטיקו מדריד לא התחילו כל כך טוב, אבל הן תמיד יהיו שם. יש לנו כימיה טובה בין השחקנים ועם המאמן, צריך להמשיך ככה".

שחקני ברצלונה, דני אולמו, לאמין ימאל
לא מופתע. אולמו עם ימאל | רויטרס

כשנשאל האם ריאל מדריד בכל זאת פייבוריטית בליגה, השיב: "אנחנו מסתכלים רק על עצמנו. הכל יוכרע בפרטים הקטנים". אולמו התייחס גם לעומס המשחקים הצפוי בקרוב: "זה קצת מוגזם. אחרי הפגרה נשחק כל 3-4 ימים, יש סגלים קצרים שאני לא בטוח שיעמדו בזה. כדאי שלא להרוג את השחקנים, המנוחה חשובה מאוד וזה משהו שצריך לחשוב עליו".

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל, דני אולמו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי