היה שווה לסרב למיליארד יורו? נחשף כמה כסף ויניסיוס מרוויח במדריד ובעסקים

play
ויניסיוס ג'וניור, שחקן ריאל מדריד | GettyImages, Gonzalo Arroyo Moreno
צפו בתקציר: ויניסיוס סיפק בישול מושלם, ריאל מדריד ניצחה 1:2 את צ'לסי 01:30

אחרי שדחה הצעה שהייתה יכולה לסדר גם את הנינים שלו, בספרד פירטו את הסכומים שנכנסים לחשבון הבנק של הכוכב הברזילאי של ריאל מדריד

(גודל טקסט)

על פי הדיווחים, ויניסיוס ג'וניור בן ה-24 דחה לאחרונה הצעה על סך 200 מיליון יורו לעונה מאל-הילאל הסעודית. הכוכב הברזילאי, שנחשב לאחד השחקנים הכי טובים בעולם, העדיף להישאר בבירת ספרד ולהגשים את עצמו מבחינה מקצועית, במטרה להמשיך לזכות בתארים קבוצתיים, לזכות בכדור הזהב ולהפוך לאגדת ריאל מדריד ולשחקן הכי טוב בעולם.

ויניסיוס כאמור ויתר על שכר עתק שהיה מסדר גם את הנינים שלו, כשההצעה הייתה לחתום לחמש שנים. כלומר, מיליארד יורו לכל התקופה. הברזילאי אומנם לא יהפוך בשלב זה למשתכר הבכיר בתולדות הכדורגל כפי שהיה יכול, אך גם בריאל מדריד הוא מרוויח סכום "לא רע".

רוצה להפוך לאגדת ריאל מדריד. ויניסיוס | רויטרס

על פי התקשורת הספרדית, שכרו של ויניסיוס במדריד עומד על 21.5 מיליון יורו לעונה, סכום שעשוי להגיע ל-30 מיליון בהתאם לבונוסים שונים על הישגים אישיים וקבוצתיים. הברזילאי מרוויח שלושה מיליון יורו נוספים בעונה מהסכמים שונים עם חברות ענק כמו רד בול, ג'ילט ונייקי, שכידוע החתימה אותו על חוזה חסות לכל החיים כשהיה ילד פלא בן 13 בלבד.

בנוסף, שחקן הכנף משקיע בנדל"ן, מניות ועסקים נוספים שמניבים לו סכומי כסף יפים ומשדרגים את הונו. שכרו של ויניסיוס בריאל מדריד וחוזי הפרסום השונים צפויים לגדול ככל שהוא ימשיך להשתפר ולבסס את מעמדו כאחד השחקנים המשפיעים, הנערצים והטובים בעולם הכדורגל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי