"הכי קשה שיש": נחשפו שיטות האימון הייחודיות של לאמין ימאל

play
לאמין ימאל ברצלונה | אימג'בנק GettyImages
שם הכל התחיל: נבחרת ספרד חוזרת לליגת האומות במטרה לשמור על התואר 03:09

ילד הפלא של ברצלונה סיפר שכילד, נהג לנסות לעבור בכדרור את הכלבים שלו. בספרד טוענים: יונתן טה וקימיש עשויים להצטרף בחינם בקיץ 2025

(גודל טקסט)

הוא רק בן 17, אבל לאמין ימאל כבר נחשב לאחד הדריבליסטים הטובים בעולם. בריאיון שהעניק ל"ל'אקיפ", התגלו חלק מהסודות שהפכו את ילד הפלא של ברצלונה לשחקן כל כך ייחודי ובלתי מצפוי.

"בדרך לבית הספר הייתי לוקח את הכדור בתיק", סיפר. "החבאתי אותו בתיק כי המורה לא הסכים שאשים את הכדור על השולחן. בבית, אהבתי לשחק כדורגל מול הכלבים שלי. אבא שלי אמר שאין לי מה לפחד, כי הם לא ינשכו אותי, אז נהניתי איתם. לנסות לעבור כלבים בכדרור זה הדבר הכי קשה שיש. זה היה חלק מהליך הלמידה שלי, כמו אימון".

לאמין ימאל ברצלונה
לאמין ימאל ברצלונה | אימג'בנק GettyImages

ובינתיים, בברצלונה עוסקים גם בעונה הבאה. הצרות הכלכליות טרם נפתרו, ועל כן במועדון סימנו מספר שחקנים שיסיימו חוזים בתום העונה הקרובה, כמועמדים להצטרף בחינם בקיץ הבא. שנייהם מהם, כך נטען ב"מונדו דפורטיבו", הם שחקני נבחרת גרמניה יונתן טה ויוזואה קימיש.

הראשון לא מתכוון להאריך את חוזהו בבאייר לברקוזן ומועמד גם לבאיירן מינכן, שככל הנראה תאבד את קימיש ללא עלות: נכון לרגע זה, הקשר המגוון מסרב גם כן להאריך את חוזהו. קימיש הוזכר כמועמד גם לריאל מדריד.

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל, לאמין ימאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי