אמבפה, העתיד ופילוסופיית האימון שלו: אנצ'לוטי נפתח

play
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד | רויטרס
צפו: דימרקו כבש את אחד משערי השנה, איטליה הרשימה עם 1:3 אדיר על צרפת 03:25

מאמן ריאל מדריד סיפר שסיום הקריירה עדיין לא קרוב, מרוצה מהשתלבות הכוכב וטוען שהיחסים עם השחקנים חשובים יותר מכל. ואיך הוא מתמודד עם לחץ?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קרלו אנצ'לוטי התארח באירוע מנהיגות במקסיקו ודיבר על סגנון המנהיגות שלו, המטרות של ריאל מדריד והמשיך הקריירה המפוארת שלו. כשנשאל עד מתי יאמן באופן מקצועי, השיב: "אני רואה את עצמי מאמן עוד זמן רב. אמשיך כל עוד האש תבער בי. אני בר מזל שהעבודה היא גם התשוקה שלי ואני אסיר תודה לכדורגל על כך".

על אף שעבר פחות או יותר הכל בקריירה, האיטלקי בן ה-65 הודה ש"שלוש או ארבע שעות לפני משחק, אתה תמיד מתחיל להזיע, הדופק עולה והמחשבות השליליות מגיעות. זה תמיד אותו הדבר. זו הבדידות של המאמן, שלא יכול לחלוק אותה עם אף אחד אחר. המשפחה שלי ואשתי תומכים בי, אבל אלה קשיים שרק אני יכול להתמודד איתם".

אנצ'לוטי, כפי שכבר הבנתם, לא חושש מלחץ או מכישלונות: "חיים בלי לחץ לא קיימים. קצת לחץ יכול לשמש כדלק. הפסד הוא רגע של עצב, אבל יכול להיות גם הזדמנות לשפר דברים".

קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד | רויטרס

חלק מההצלחה המסחררת של האיטלקי הגיעה בזכות היחסים הקרובים שיצר עם שחקניו השונים בקבוצות לאורך השנים. "אתה חייב להיות כן עם אנשים", סיפר. "אני מצאתי שזו הדרך הנכונה. בסופו של דבר זו עבודה בין אנשים. לפעמים אני מבקש מהשחקנים שלי להגיד לי מי הם, והם אומרים, 'אני שחקן'. אני אומר להם, 'לא, אתה אדם שמשחק כדורגל'. אם תנהל היטב את היחסים הבין-אישיים, זה יעזור גם לעבודה שלך".

לבסוף, על חוליית ההתקפה הנוצצת שלו בבלאנקוס אמר: "לריאל מדריד תמיד יש רף גבוה, כי זה המועדון הגדול בעולם. קיליאן אמבפה ואנדריק משתלבים טוב מאוד ותהיה לנו עונה נהדרת בכל המפעלים. לנצח זה לא פשוט, אבל לעולם לא נרים ידיים. זה מה שאתה עושה כשאתה לובש את החולצה הזו".

עוד באותו נושא: קרלו אנצ'לוטי, ריאל מדריד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי