לאמין ימאל בריאיון: "מקווה שלא אצטרך לעזוב את ברצלונה"

הכוכב בן ה-17 הצהיר: "רוצה להפוך לאגדה במועדון. השוואות למסי? בלתי אפשרי להגיע לרמה שלו". וגם: איזה בעל חיים הוא רוצה לגדל ואמא שלו לא מרשה לו?

(גודל טקסט)

לאמין ימאל חגג לפני חודשיים את יום הולדתו ה-17, אבל עוד הרבה קודם ביסס את מעמדו בתור אחד מכוכבי ברצלונה ונבחרת ספרד. אחרי אליפות אירופה בקיץ, שבה שבר שיאים ובסיום התחרות הוכתר לאלוף, התייצב אמש (חמישי) לריאיון בטלוויזיה הספרדית וחשף לא מעט מחייו ודעותיו.

הכובש הצעיר בהיסטוריית "לה ליגה" והצעיר ביותר לשחק ביורו, נשאל תחילה על השוואות שכבר נערכות בינו לבין ליאונל מסי ואמר בצניעות: "אני אוהב שמשווים אותי לכדורגלן הכי טוב בהיסטוריה, אבל יודע שלהגיע לרמה של מסי זה בלתי אפשרי. אולי הוא העביר לי חלק מהכוחות שלו", התבדח כשהתבקש להתייחס לתמונה שלו עם מסי כשהיה תינוק, "עוד יש לי דרך ארוכה לעשות".

אחרי היורו עלה ערכו של לאמין ימאל על פי אתר "Transfermarkt" ל-120 מיליון יורו, אבל הכוכב הצעיר משדר עסקים כרגיל מבחינתו: "אני לא רוצה שמישהו ישלם עליי 120 מיליון יורו, כי זה אומר שאצטרך לעזוב את ברצלונה. אני מקווה שלעולם לא אצטרך לעזוב, אני רוצה להפוך לאגדה בברצלונה", הצהיר.

לאמין ימאל ברצלונה
לאמין ימאל ברצלונה | אימג'בנק GettyImages

לאורך הקיץ היו דיווחים רבים על כך שברצלונה תנסה לצרף את ניקו וויליאמס מאתלטיק בילבאו, ובכך תשחק בדיוק עם אותן הכנפיים של נבחרת ספרד. לאמין ימאל לא הסתיר את רצונו לשתף פעולה עם וויליאמס: "אשמח מאוד לשחק עם ניקו מדי שבוע, כמובן".

על כדור הזהב: "אין לי סיכוי לזכות השנה, אבל זה חימום טוב. אנחנו נראה אם בעתיד אוגכל לזכות".

ימאל גם סיפר על חייו האישיים: "איך אני נשאר צנוע? אני הולך לבית של אמא שלי שאומרת לי לנעול נעלי בבית, לסגור את הדלתות ולהיכנס למיטה…ביורו הייתה המון אופוריה, אבל אני גם חוויתי עצבות כי כשכולם היו מבלים יחד בערב אני הייתי צריך ללכת ללמוד. אני לא משחק 'פנטזי' כי תמיד חברים שלי פורשים אחרי שבוע. בפיפ"א סוף סוף הכניסו אותי ואני משחק הרבה, אבל יש לי ציון 81 וזה נמוך מדי".

לסיום, חשף את אהבתו למדעים ולבעלי חיים. ההפתעה הגיעה כשהתבקש לספר על בעל חיים שהיה רוצה לגדל: "אני רוצה תמנון! חשבתי לקנות אקווריום ענק, אבל אמא שלי לא רוצה. כשהייתי בן 13 היא אמרה לי שאעשה את זה בגיל 18, עכשיו היא אומרת לי לחכות לגיל 21. אין לי חברים שיש להם תמנון, אבל אם הם יבואו אליי הם יוכלו לראות!", הפתיע.

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל, לאמין ימאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי