סגנית הנשיא בברצלונה על השלט "פליק הייל": "לעולם לא עוד"

play
אוהדי ברצלונה | GettyImages
קליפ סיכום השבוע, 19.9 04:38

ביציע במונאקו הונפה כרזה עם הביטוי הגרמני הידוע לשמצה מתקופת השלטון הנאצי בניסיון להביע תמיכה במאמן, אלנה פורט הזדעזעה: "מביש, מגעיל ועצוב"

(גודל טקסט)

בתקופה האחרונה ניתן לראות ברשתות החברתיות יותר ויותר הודעות שבהן נכתב על ידי אוהדי ברצלונה "פליק הייל". מדובר בבדיחה מאוד לא מוצלחת של אוהדי ברצלונה, שעל ידי הביטוי הגרמני "הריעו לניצחון" מתקופת השלטון הנאצי, ניסו בעצם להביע תמיכה במאמנם הגרמני האנזי פליק. במשחק האחרון בליגת האלופות שנערך אמש ובו הפסידה ברצלונה למונאקו, כבר נראתה ביציע כרזה עם הכיתוב "פליק הייל".

סגנית נשיא המועדון, אלנה פורט, מיהרה לגנות את אותה כרזה מכוערת ופרסמה ברשתות החברתיות את ההודעה הבאה: "לא ראוי. מביש. מגעיל ועצוב שמי שמתיימר לאהוב את המועדון מתנהג כך. לכל דבר יש גבול. זה לא יכול לקרות שוב. לעולם לא עוד".

את ברצלונה ליוו במונאוק בסך הכל כ-500 אוהדים, אבל השלט הונף לקראת סיום המשחק ללא התנגדות מצד הנוכחים ביציע או כחות הביטחון במונאקו ולמעשה התפרסם בזכות אותה תמונה שפורסמה ברשתות חברתיות ואליה גם התייחסה סגנית הנשיא.

זו לא הפעם הראשונה שאוהדי ברצלונה משתמשים בסמלים נאציים כדי להביע תמיכה בקבוצה, כשהפעם האחרונה הייתה ב-2021, אז נערכה פשיטה על מחסני ארגון האולטראס "Boixos Nois" שבאופן רשמי חבריו מורחקים ממשחקי הקבוצה ונאסרת עליהם הכניסה לאצטדיונים. יש לציין שלא נצפו ביציע אוהדים שמצדיעים במועל יד או משמיעים קריאות אנטישמיות ו/או נאציות אחרות.

עוד באותו נושא: ברצלונה בכדורגל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי