"ניצחנו את שתי הקבוצות הטובות בעולם, המנטאליות השתנתה"

play
שוער ברצלונה איניאקי פניה עם לאמין ימאל | רויטרס
ארלינג הולאנד שוב הבקיע, מנצ'סטר סיטי ניצחה את סאות'המפטון 01:33

לבנדובסקי כיכב, לאמין עשה היסטוריה אבל איניאקי פניה הפתיע את כולם עם משחק מושלם בין הקורות בקלאסיקו. על המלכודת שתפסה את אמבפה בשמונה נבדלים: "עבדנו על זה באימונים, לא חכם להסתגר מולם"

(גודל טקסט)

בחלומות הכי ורודים שלה ברצלונה לא האמינה שהיא תפתח את העונה בצורה כזו. המוליכה סיימה שבוע פשוט קסום שהחל עם 1:5 על סביליה, נמשך עם 1:4 על באיירן מינכן והסתיים עם הדובדבן שבקצפת, 0:4 על ריאל מדריד במבצרה בסנטיאגו ברנבאו. מעבר להצגה ההתקפית שברצלונה סיפקה, היא הגיעה עם תוכנית משחק שעבדה נהדר – לצאת למלכודת נבדל ולתפוס את ריאל מדריד בלא פחות מעשרה נבדלים, כאשר רק אמבפה נתפס שמונה פעמים בנבדל.

מי שהפתיע מאוד לטובה הוא איניאקי פניה, השוער המחליף של ברצלונה שרשם כמה הצלות מרהיבות במשחק הזה ולאחר המשחק אמר: "הגענו לאחר משחק נגד באיירן מינכן וידענו שמדובר בשבוע מפתח לקראת ההמשך. השגנו שני ניצחונות קריטיים, אבל יש עוד עונה ארוכה. שיחקנו מול שתי הקבוצות הטובות בעולם והראינו שיש לנו את האיכות לנצח כל אחת. שיש לנו את המנטאליות הדרושה".

רוברט לבנדובסקי, שחקני ברצלונה חוגגים
הקבוצה הטובה בעולם? ברצלונה חוגגת | אימג'בנק GettyImages, David Ramos

על מלכודת הנבדל שעבדה מצוין: "זו היתה אחת הדרישות של המאמן, שנעמוד בקו אחד נגד שחקנים מהירים. זה מסוכן להסתגר והנבדלים היו תוצאה של עבודה הגנתית שלנו".

לאמין ימאל הוסיף: "כבר הוכחנו שאנחנו קבוצה גדולה נגד באיירן מינכן. זה היה משחק נהדר של כל הקבוצה – קסאדו, פדרי, איניגו, כולם. עכשיו צריך ללכת ולזכות באליפות".

"איך אני חי את הרגע הזה? לא מדובר בי, אלא בקבוצה, האוהדים והמועדון", אמר לאחר המשחק האנזי פליק, "כולנו שמחים אבל חושבים בעיקר על האוהדים כי זה מגיע להם".

"איך אני חי את הרגע הזה? לא מדובר בי, אלא בקבוצה, האוהדים והמועדון", אמר לאחר המשחק האנזי פליק, "כולנו שמחים אבל חושבים בעיקר על האוהדים כי זה מגיע להם. אני גאה בשחקנים, במיוחד באיניאקי".

"כל משחק הוא שונה וצריך לעשות התאמות", הוסיף פליק, "ארבעת שחקני ההגנה עשו עבודה טובה, איניאקי היה טוב מאוד. אפשר לחגוג את הניצחון, נתתי לשחקנים יומיים חופש. עבדנו הרבה על התוכנית ההגנתית שלנו. לריאל מדריד יש שחקנים מדהימים, אבל היום היינו עדיפים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי