ריאל התלוננה על לוח המשחקים, ראמוס והזאר כשירים למאיורקה

זידאן | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הבלאנקוס התלוננו שבין מחזורים 33 ו-34 יהיו להם רק 62 שעות מנוחה. הקפטן ערך אימון מלא, גם איסקו כשיר. ויניסיוס יסופסל?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד העפילה לפסגה ביום ראשון לאחר ניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד. כעת, הקבוצה של זינדין זידאן, היחידה שניצחה בכל המשחקים מאז החזרה מפגרת הקורונה – רוצה לשמור על המקום הראשון כשתפגוש מחר (רביעי) את מאיורקה שהנחילה לה את הפסד הבכורה העונה.

בזמן שבתקשורת הספרדית ריאל סופגת ביקורת על יחס מועדף, כביכול, מצד השופטים, גם הבלאנקוס עצמם כועסים. בבירת ספרד שלחו מכתב להנהלת הליגה הספרדית ומתחו ביקורת על שיבוץ המשחקים. בין מחזורים 33 ו-34 לריאל יהיו 62 שעות מנוחה בלבד – בניגוד לחוב שמחייב שלושה ימים מלאים. מנגד, ברצלונה תקבל 118 שעות מנוחה – פי שניים מהבלאנקוס.

ובחזרה למשחק, הבלאנקוס ייאלצו להסתדר ללא אחד משחקני המפתח, הקשר הברזילאי קאסמירו שייעדר בשל כרטיסים צהובים. מנגד, חדשות טובות הגיעו בגזרת הקפטן סרחיו ראמוס שסבל מכאבים במשחק נגד סוסיאדד ואף הוחלף. הקפטן ערך אימון מלא וכך גם איסקו שנעדר מצמד המשחקים האחרונים והם יעמדו לרשותו של המאמן שחוגג היום את יום הולדתו ה-48. זידאן אישר את הכללתו של הקשר בסגל.

ויניסיוס והזאר שיחקו יחד 79 דקות בלבד

סרחיו ראמוס, אדן הזאר
סרחיו ראמוס, אדן הזאר | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

אדן הזאר שנח במחזור האחרון צפוי לשוב להרכב, השאלה הגדולה היא האם על חשבונו של ויניסיוס שנראה נהדר ואף סחט פנדל. עד עתה זידאן לא מאמין בשילוב של שניהם יחד. זה לא סוד שהברזילאי מתקשה יותר בצד ימין. הזאר ו-ויניסיוס שיחקו 79 דקות בלבד עד עתה יחד.

זידאן אמר: "יש לי את דעתי האישית על לוח הזמנים אבל אני לא אוהב להתערב בדברים האלה. כל יום הוא שונה. יום אחד מדברים על לוחות הזמנים, ביום אחר מדברים על שופטים. בסופו של דבר אני פשוט עושה את העבודה שלי. יש לנו עוד שמונה גמרים ורק המשחק מחר מעניין אותי".

על הזאר ו-ויניסיוס: "אני לא רואה את זה כבלתי אפשרי, אני בהחלט יכול לבחור בהם יחד. הענין הוא שאני מנסה שכל שחקן ירגיש בנוח ככל האפשר על המגרש. ויני משחק היכן שהזאר בולט. אני רוצה לשים את השחקן במצב הטוב ביותר". בהמשך החמיא לברזילאי: "הוא ילד בן 19, עליו ללמוד עוד הרבה וגם להיות בשל טקטית, הוא יודע את זה. אבל הוא רוצה לעבוד קשה ועשה עבודה פנומנלית נגד סוסיאדד. הוא שחקן טוב מאוד כבר עכשיו עבור ריאל".

ויניסיוס
ויניסיוס. יסופסל? | Arroyo Moreno/Getty Images

זידאן נשאל על קובו: "הוא משחק באופן קבוע, זה מה שרצינו ואני שמח בשבילו. הוא שחקן מאוד מעניין. קובו משחק טוב כבר עכשיו ויהיה גם שחקן העתיד. אם הוא לא ישחק מחר זה יהיה יותר טוב עבורינו".

מנגד, היריבה מאיורקה מגיעה למשחק מהמקום ה-18 בטבלה, רחוקה שלוש נקודות מחוף מבטחים. העולה החדשה השיגה רק נקודה אחת מתשע מאז החזרה מהפגרה ומציגה את ההגנה הגרועה בספרד – ספגה 50 שערי זכות. הקשר היפני שזכה למחמאות מזידאן, רשם העונה שלושה שערים ושלושה בישולים ב-27 משחקי ליגה והוא כמעט תמיד משחק.

קובו
קובו. זכה למחמאות מזידאן | Eric Alonso/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי