מספיק בקושי: 0:1 לברצלונה על בילבאו

שחקני ברצלונה חוגגים | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

איבן ראקיטיץ' העניק לקטלונים ניצחון על הבאסקים ועלייה זמנית למקום הראשון. אתלטיקו מדריד גברה על לבאנטה, רק נקודה לחטאפה מול ויאדוליד

(גודל טקסט)

לאחר התיקו הסוער בין ולנסיה וסביליה, המחזור ה-31 בליגה הספרדית המשיך הערב (שלישי) עם שלושה משחקים, כשבמוקד ברצלונה התאוששה מאובדן הנקודות נגד סביליה וגברה על בילבאו, מה שהעלה אותה זמנית לפסגת הטבלה. עוד לפני כן, אתלטיקו מדריד רשמה ניצחון שלישי ברציפות מאז חזרה מ"פגרת הקורונה" ובכך טיפסה למקום השלישי. ויאדוליד וחטאפה נפרדו ב-1:1 במשחק הנוסף.

ברצלונה – אתלטיק בילבאו 0:1

אלופת ספרד חזרה לנצח אחרי התיקו נגד סביליה ביום שישי האחרון, למרות שהציגה שוב יכולת מאוד פושרת. התוצאה החזירה את בארסה למקום הראשון בליגה, עם שלוש נקודות יותר מריאל מדריד, אך הבלאנקוס צפויים לחזור לפסגה אחרי המשחק הביתי נגד מאיורקה מחר. בילבאו, מצדה, הפסידה בליגה לראשונה מזה חמישה מחזורים ונותרה במקום העשירי בטבלה, אחרי שפספסה הזדמנות לעקוף את גרנאדה.

שער הניצחון של הקטלונים הגיע בדקה ה-71: איבן ראקיטיץ' השתלט על כדור שהורחק מהרחבה ודחק אותו לעבר מסי, הפרעוש ניסה לעבור את השומר שלו ללא הצלחה, אך הכדור נשאר אצל הקשר הקרואטי שהמשיך את התנועה קדימה והבקיע בבעיטה לפינה הרחוקה.

לבאנטה – אתלטיקו מדריד 1:0

החניכים של דייגו סימאונה עשו הערב צעד גדול לעבר הבטחת המקום בשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה, זאת בזכות ניצחון 0:1 קטן אבל חשוב מאוד אצל לבאנטה. למעשה, ההתמודדות הוכרעה כבר לאחר רבע שעה של כדורגל, אז מרקוס יורנטה הוביל התקפה מהירה וגרם לשער עצמי של הבלם ברונו גונסאלס.

הקבוצה מבירת ספרד רשמה גם רשת נקייה בפעם השלישית ברציפות, ונראה כי היא חזרה נהדר למשחקים המכריעים של הליגה. ביום שבת הקרוב הקולצ'ונרוס יארחו את דפורטיבו אלאבס ויקוו לשמור על המומנטום החיובי.

בדרך הבטוחה לליגת האלופות. שחקני אתלטיקו מדריד חוגגים | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

ריאל ויאדוליד – חטאפה 1:1

על אף השאיפות הגדולות לסיים במקום המוביל לליגת האלופות, חטאפה איבדה הערב נקודות יקרות אצל ויאדוליד ודי התרחקה משם. הקבוצה ממדריד עלתה ליתרון בדקה ה-41 משער של חיימה מאטה, אך מהר מאוד ספגה שער משווה מרגלו של אנאס אונאל, שקבע כי כל צד יזכה בנקודה אחת בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי