חאמס שובר שתיקה: "למה אני לא משחק? גם אני אשמח לדעת"

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

הקשר הקולומביאני מאוכזב: "קשה להראות את היכולת שלך במעט דקות", אך טוען שאין בעיות עם זידאן. הוא כועס על הביקורות: "נכתבו עליי הרבה שקרים, איך אפשר להגיד שאני לא מקצוען?"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בכל ספרד הופתעו כאשר חאמס רודריגס פתח בהרכב ריאל מדריד במשחק לאחר לאחר תשעה חודשים כאשר הבלאנקוס ניצחו 1:2 את ריאל סוסיאדד. הקשר הקולומביאני, אוטוטו בן 29, נחשב פעם לאחד הטובים בעולם אך מעמדו דעך לאחר מספר שנים קשות. כעת, חאמס שבר שתיקה והתראיין ל-"Gol Caracol". הוא זועם על כל הדברים שנכתבו עליו בתקשורת ומחכה לצ'אנס נוסף מהמאמן זינדין זידאן.

המספרים של חאמס: 728 דקות, שער ושני בישולים

חאמס אמר: "למה אני לא משחק? זו שאלה טובה. הייתי רוצה לדעת (צוחק). כמו שאמרתי, כשהקבוצה זוכה בתארים חשובים עם שחקנים שאתה מאמין בהם (מתכוון למאמן שלו) – קשה לשנות. אבל זה גם מסובך כשהמאמן לא נותן לך דקות לצמיתות. זה מורכב להראות את היכולות שלך בכמה דקות ספורות. אתה לא יכול לעשות מה שאתה יודע".

הוא מכחיש יחסים רעועים עם זידאן: "מעולם לא הייתה לנו שום בעיה. לכל מאמן יש את ההעדפות שלו. יחסי העבודה שלנו רגילים. הוא לא כעס עליי כשחזרתי לקולומביה בשל לידת בני, בכל לא. הוא בן אדם הגיוני".

על עתידו: "אין לדעת מה יקרה, אבל אם היו נותנים לי לבחור – הייתי בוחר במועדון בו אוכל להראות את היכולת שלי. כמובן שאני לא הגיבור בריאל, אני עוד שחקן, אמשיך לעבוד קשה כדי להיות היכן שאני צריך להיות. אני תמיד מנסה לעשות את הטוב ביותר, אני ממשיך לחלום". הקשר מסיים את חוזהו ב-2021 ונראה שיעזוב בקרוב.

חאמס רודריגס חוגג
חאמס רודריגס חוגג. שער בודד העונה | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images)

הביקורות: "אומרים עליי הרבה דברים וכמעט הכל זה שקר. מה שהכי מפריע לי הוא שהמקצוענות שלי מוטלת בספק. אני לא מקבל את זה. אני מאוד מקצוען ורק כך הגעתי לאין שהגעתי. אני שמח שאנשים שנמצאים לידי ועובדים איתי מבינים את זה וכך גם משפחתי התומכת. אני תמיד רוצה להשתפר. זה לא משפיע עליי אבל זה מעצבן. אני מודה למשפחה".

הבלאנקוס יפגשו הערב (רביעי, 23:00) את מאיורקה באצטדיון אלפרדו די סטפאנו ויינסו להגן על המקום הראשון בטבלה. לריאל נותרו עוד שמונה משחקים והיא תלויה בעצמה, אלא שהקבוצה של זידאן בבעיה שכן היא לא הצליחה לשמור על הפסגה יותר מארבעה מחזורים ברציפות העונה. "המוליכה – מגמר אחד לשני. הגנה ראשונה על התואר", נכתב ב"מארקה".

חאמס רודריגס, זינדין זידאן
"אין בעיות עם זידאן". בטוח? | CURTO DE LA TORRE/AFP/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי