חזרה לפסגה: 0:2 לריאל מדריד על מאיורקה

שחקני ריאל מדריד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

המרדף בין הבלאנקוס לברצלונה ממשיך. ויניסיוס וראמוס העניקו לזידאן ניצחון רביעי מאז החזרה. סלטה ויגו רשמה 0:1 קטן ויקר אצל סוסיאדד ורחוקה כבר שבע נקודות מהקו האדום

(גודל טקסט)

לאחר הניצחון היקר של ברצלונה נגד אתלטיק בילבאו, המחזור ה-31 בליגה הספרדית נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים נוספים, כאשר במוקד ריאל מדריד חזרה למקום הראשון לאחר 0:2 על מאיורקה. עוד לפני כן, סלטה ויגו עשתה צעד נוסף בבריחה מהקו האדום עם ניצחון חשוב אצל ריאל סוסיאדד. אוסאסונה ניצחה את אלאבס במשחק הנוסף.

ריאל מדריד – מאיורקה 0:2

הקבוצה של זינדין זידאן עשתה את המוטל עליה. לאחר שראו את בארסה מטפסת חזרה לצמרת, הבלאנקוס השלימו הערב ניצחון רביעי ברציפות מאז שחזרו מ"פגרת" הקורונה.כזכור, במשחק הקודם גברו המדרידאים על ריאל סוסיאדד, וגם היום הקבוצה בלבן הציגה יעילות רבה.

המאמן הצרפתי ביצע שני שינויים בולטים מאוד בהרכב, כאשר העניק לגארת' בייל את המקום ב-11, כמו גם לוקה מודריץ'. לאחר כ-20 דקות של כדורגל באצטדיון אלפרדו די סטפאנו, מודריץ' סידר לוויניסיוס את שער היתרון של המקומיים, לאחר שהברזילאי סיים את המהלך בצורה אלגנטית מאוד.

סרחיו ראמוס, שהיה בספק למשחק בעקבות פציעה שספג אצל סוסיאדד, פתח בסופו של דבר בהרכב והיה אחראי גם על השער שהכריע את ההתמודדות, לאחר שלקח בעצמו כדור חופשי בדקה ה-56 ובאומנות שמתאימה לשחקני התקפה, סובב את הכדור לרשת של מנולו ריינה ודאג לסגור את המשחק עבור ריאל.

ראמוס חוגג עם שחקני ריאל את השער הנהדר
| Gonzalo Arroyo Moreno/Getty Images

ריאל סוסיאדד – סלטה ויגו 1:0

אחרי שהתפוצצה על אלאבס במחזור הקודם עם שישייה מהדהדת, סלטה ויגו רשמה היום ניצחון חוץ יקר מאוד עבורה אצל סוסיאדד, ובכך הגדילה את הפער שלה מהמקום המוביל לליגה השנייה לשבע נקודות. הניצחון הפעם היה מינימלי מאוד, כאשר יאגו אספאס סחט כדור עונשין על סף הירידה להפסקה ודאג גם לכבוש אותו, ובכך העניק לקבוצתו ניצחון שני ברציפות. הבאסקים מצידם יכולים להחשיב את העונה הנוכחית כמוצלחת מאוד, אך הערב הם רשמו הפסד שלישי ברציפות.

אלאבס – אוסאסונה 1:0

בדרבי באסקי קטן, הקבוצה מפאמפלונה יצאה עם ידה על העליונה, ובכך השכיחה את שני ההפסדים במחזורים הקודמים. לאחר מחצית מאופסת, שער הניצחון היקר הגיע בדקה ה-64 כאשר המגן טוני לאטו היה במקום הנכון לסיים התקפה מסוכנת עם בעיטה אדירה לרשת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי