בלעדית בפסגה: ריאל מדריד ברחה לברצלונה עם 0:1 על אספניול

שחקני ריאל מדריד | David Ramos/Getty Images

בישול מרהיב של בנזמה בעקב לקאסמירו הספיק לבלאנקוס בשביל לחזור למקום הראשון ולפתוח פער של שתי נקודות על בארסה. ויאריאל התקרבה לעבר ליגת האלופות עם 0:2 על ולנסיה

(גודל טקסט)

יום המשחקים של המחזור ה-32 של הליגה הספרדית הסתיים היום (ראשון) ואיתו הבשורה הגדולה – ריאל מדריד ברחה לברצלונה בפסגה עם ניצחון דחוק אך יקר מאוד על אספניול. עוד קודם לכן, לבאנטה הביסה 2:4 בוולנסיה את בטיס. לאחר מכן ויאריאל רשמה ניצחון חשוב על ולנסיה במאבקי הצמרת בספרד. אייבר ניצחה 1:2 את גרנאדה במשחק הנוסף.

אספניול – ריאל מדריד 1:0

כשהיא תקועה במקום האחרון בטבלה וללא מאמן, אספניול אירחה הערב את ריאל מדריד ב-RCDE הריק מאוהדים ולצערה היא תאלץ להמתין למחזור הבא כדי להמשיך את מסע ההישרדות שלה אחרי הפסד 1:0. באמצע השבוע שעבר הבלאנקוס השלימו ניצחון חשוב על מאיורקה, כאשר מאז הם ראו את ברצלונה מאבדת שוב נקודות נגד סלטה ויגו ויעדו כי זו ההזדמנות לפתוח פער בצמרת.

הקבוצה של זינדין זידאן לא הציגה כדורגל גדול נגד הקבוצה הקטלונית, אך רגע מבריק אחד הספיק כדי לשכוח הכל – על סף הירידה למחצית קארים בנזמה ניצל כדור טועה ברחבה של ה"תוכים" ובמסירת עקב מרהיבה סידר לקאסמירו את שער הניצחון היקר והעניק ללבנים את המקום הראשון, כשהפעם הם מובילים בשתי נקודות על פני בארסה.

הרגע המרהיב של המשחק – בנזמה מבשל בעקב לקאסמירו | David Ramos/Getty Images

כעת נותרו לריאל מדריד שישה משחקים בלבד עד לתום העונה, ולפני לוח הזמנים צפויים לה משחקים יותר "קלים" מברצלונה, שאמורה לשחק ביום שלישי הקרוב נגד אתלטיקו מדריד.

ויאריאל – ולנסיה 0:2

הצוללת הצהובה עשתה הערב צעד גדול לעבר המקום שמוביל לליגת האלופות בסיום העונה, זאת לאחר 0:2 חלק בדרבי האזורי על העטלפים, אשר נמצאים איתה במאבקי הצמרת. כבר לאחר רבע של המשחק עלו השחקנים בצהוב ליתרון, לאחר שג'רארד מורנו בישל לפאקו אלקאסר שער גדול. בדקה ה-44 מורנו נכנס בעצמו לנעלי הכובש עם שער אדיר מהאוויר, ובך הבטיח כי הנקודות יישארו ב"אצטדיון הקרמיקה".

לבאנטה – בטיס 2:4

שתי הקבוצות ממרכז הטבלה הגיעו לוולנסיה במומנטום הפוך לחולטין, בטיס ניצחה 0:1 את אספניול בעוד לבאנטה רשמה הפסד 1:0 לאתלטיקו מדריד, אבל אותן תוצאות לא הכינו אותנו לאחד המפגשים הכי חד צדדיים שראינו מאז החזרה מפגרת הקורונה. כבר אחרי 21 דקות סרחיו פוסטיגו סידר לבורחה מאיורל את שערו השביעי העונה ועשר דקות לפני המחצית הראשונה  אניס בארדי הכפיל אחרי בישול של רוצ'ינה.

במחצית השנייה המארחת המשיכה באותו קצב ועלתה ליתרון 0:4 בדקה ה-59 משערים של חוסה מוראלס (51) ומבשל השער השני רוצ'ינה עוד לפני שנחתמה שעה של כדורגל. בטיס התעוררה מאוחר מדי כאשר סרחיו קאנלס (70) וחואנמי קבעו את תוצאת המשחק, אך למרות כל זאת יצאה בידיים ריקות.

תוצאה נוספת

גראדנה – אייבר 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי