בזכות בישול מכדור חוץ: 1:2 דרמטי לחטאפה על סוסיאדד

שחקני חטאפה חוגגים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

המארחת השיגה נקודות חשובות ונותרה חזק במאבק על הכרטיס לליגת האלופות, חורחה מולינה סיפק אסיסט בלתי רגיל למאטה, שהעניק ניצחון בדקה ה-83. עוד קודם לכן מאטה כבש בפנדל, יאנוזאי השווה זמנית

(גודל טקסט)

המחזור ה-32 של הליגה הספרדית ננעל הערב (שני) עם 1:2 סופר דרמטי של חטאפה בביתה על ריאל סוסיאדד. שתי הקבוצות עשו עונה טובה מאוד, אך קצת דעכו בשבועות האחרונות והגיעו להתמודדות במטרה לשפר עמדות במאבק על המקום הרביעי – אך רק קבוצה אחת יצאה מרוצה בסופו של דבר.

כעת, חטאפה קטעה רצף של חמישה משחקים ללא הפסד, טיפסה למקום החמישי ובמאזנה 52 נקודות – שתיים בלבד פחות מסביליה מהמקום הרביעי, שכמובן מוביל לליגת האלופות בסיום העונה. מנגד, הבאסקים רשמו הפסד רביעי ברציפות ונותרו במקום השביעי עם 47 נקודות.

חיימה מאטה העלה את חאטפה ליתרון עם פנדל מדויק בדקה ה-20. עדנאן ינוזאי השווה עבור סוסיאדד בדקה ה-55 אחרי שקיבל כדור גדול ממיקל אויארסבאל והצליח לכבוש מתוך הרחבה את ה-1:1.

ואז, בדקה ה-83, הגיע הרגע הגדול של המשחק. חטאפה יצאה למתפרצת, הכדור הורחק לחוץ מימין לרחבה. החלוץ חורחה מולינה בפעולה מהירה רץ והוציא את הכדור אל התנועה של מאטה, שהגיע למצב של אחד על אחד מול השוער, השחיל לו את הכדור בין הרגליים, השלים צמד, קבע את תוצאת המשחק והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי