"אצל פפ ארתור היה נראה אחרת. הוא רק דעך תחת ואלוורדה וסטיין"

ארתור
ארתור | David Ramos/Getty Images

לאחר שהצטרף ליובנטוס בתמורה לפיאניץ', ב'מונדו דפורטיבו' בחרו להאשים את המאמנים בחוסר ההצלחה היחסי של הברזילאי: "לא היה אף אחד שהאמין בו"

(גודל טקסט)

אחד הטריידים הגדולים של השנים האחרונות יצא אתמול (שלישי) לדרך כאשר ארתור חתם ביובנטוס ומיראלם פיאניץ' עשה את הדרך ההפוכה והצטרף לברצלונה. על פניו האלופה הספרדית יכולה להיות מרוצה מכך שצירפה שחקן מוכח ואף קיבלה כסף מהגברת הזקנה, אבל בכלי התקשורת בקטאלוניה מתקשים להבין את עזיבתו של הברזילאי ומאמינים כי סבל מחוסר מזל.

ב'מונדו דפורטיבו' נכתב הבוקר: "מהמשחק הראשון שלו כולנו הבנו את הדמיון שיש לו לצ'אבי, עוד לפני שצ'אבי הבין זאת. ליאו מסי שיבח אותה במהרה והסתמן כי מדובר ברכש נהדר. למרות שהסתבך במספר עניינים לא מקצועיים, התנצל  על כך, אך הבעיה כלל לא הייתה טמונה בכך, אלא שלא היה אף מאמן שהאמין בו".

כשמכוונים למאמן אחר כמובן שמדברים על פפ גווארדיולה ובעיתון ממשיכים לטעון שהיה יכול להיות שחקן אחר לחלוטין, בעוד אצל ארנסטו ואלוורדה וקיקה סטיין הוא רק דעך. אבל לא רק המאמנים חוטפים את האש. כמו כמעט בכל עסקה של ברצלונה ההנהלה היא זאת שתופסת את מרכז העניינים וגם הפעם הם חוטפים ביקורת בעקבות העסקה המעט שנויה במחלוקת.

בנוסף עלתה תהיה מעניינת לגבי תפקודם של השניים בליגת האלופות. ברצלונה ויובנטוס אמנם עדיין לא הבטיחו את מקומן ברבע הגמר, אך הן פייבוריטיות לחלוף על פי נאפולי וליון בהתאמה ולא מן הנמנע כי פיאניץ' וארתור יפגשו אחד את השני בליגת האלופות ובכלל יהיה מעניין לראות את יכולתם במפעל הבכיר ביבשת, רגע לפני שיעזבו סופית לתחנה החדשה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי