זידאן הוציא את הזאר מהסגל, מודריץ' צפוי לשוב ל-11 נגד חטאפה

זידאן ושחקני ריאל. הזדמנות לפתוח פער |

מאמן ריאל, שתחפש ניצחון שישי ברציפות, סירב לדבר על ברצלונה ולא כלל את הבלגי בסגל למרות שהחמיא לו. על מאבק האליפות: "אף אחד לא חושב שזה נגמר". וגם: עסקת חכימי

(גודל טקסט)

אחרי החדשות הגדולות שקיבלה אתמול (שלישי) עם התיקו 2:2 בקאמפ נואו, ריאל מדריד תוכל לעשות צעד משמעותי לעבר האליפות כשתארח מחר (חמישי, 23:00) את חטאפה החמישית בטבלה. ניצחון של הבלאנקוס יגדיל את הפער מהשנייה בטבלה ברצלונה לארבע נקודות כשיישארו חמישה מחזורים לסיום, כאשר ריאל תוכתר אם שתי הקבוצות יסיימו עם אותו מספר נקודות, לאור המאזן במפגשים הישירים.

הקבוצה של זינדין זידאן, היחידה בספרד שניצחה בכל משחקי הליגה מאז פגרת הקורונה, מחפשת לקבוע את השיא העונתי שלה על שישה ניצחונות רצופים. לוקה מודריץ' ופרלאן מנדי שהיו מושעים מהמשחק האחרון בשל כרטיסים צהובים – ישובו לסגל ואולי אף להרכב. הבלאנקוס יכולים להיות מעודדים מהרקורד הביתי נגד חטאפה שכן הם ניצחו בכל עשרת המשחקים האחרונים.

ריאל ניצחה את חטאפה בכל עשרת משחקי הבית האחרונים

זידאן אמר על אדן הזאר: "הוא שחקן טוב מאוד והיריבים יודעים זאת. צריכים להיות רגועים עם הזאר. הוא חזר לשחק וצריכים לנהוג כלפיו באיטיות. הוא יהיה טוב מאוד בקרוב". כזכור, הבלגי כבש העונה שער בודד ובשני המשחקים האחרונים אכזב ובגדול ומחר הוא נותר מחוץ לסגל של המאמן, ככל הנראה בשביל לתת לו מנוחה ולהחזירו בהדרגה אחרי הפציעה הארוכה. אגב, כשזידאן על מצבה של ברצלונה, הצרפתי נהג כרגיל בג'נטלמניות ואמר: "אין תגובה".

אדן הזאר. הפציעות לא מרפות | David Ramos/Getty Images

המשחק הקרוב: "אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים שנותרו. ניצחנו בחמישה אבל זה לא אומר כלום, האליפות תוכרע במחזור הסיום, נשמח רק אם נזכה מתמטית. אני זוכר את הימים האלה כמובן גם כשחקן. אף אחד לא חושב בכלל שזה נגמר. יש לנו שישה גמרים. כמובן שאני מרוצה וגאה בשחקנים על חמשת הניצחונות. המשחק מחר חשוב אבל גם אם ננצח שום דבר לא יהיה סופי. נמשיך עם האנרגיה שלנו. חטאפה תקשה עלינו מאוד אבל נרצה לנצח. השער של קאסמירו היה נפלא, זה לא חשוב מי כובש. אני אוהב ששחקנים יוצאים מהעמדה הרגילה שלהם".

לוח המשחקים לא הוגן? "אני לא יכול לעשות כלום חוץ מלהתכונן למשחקים בצורה הטובה ביותר ולעבוד גם על ההתאוששות. זוהי נחלת הקבוצה. אנחנו חושבים רק על המשחק של מחר".

על העברתו של אשרף חכימי לאינטר: "הוא שחקן שלנו ויש לו חוזה אך הכל יכול לקרות. יש לו עונה טובה, אבל במועדון יש שני היבטים – כלכלי וספורטיבי. זה לא המקרה לדבר על זה. אני דן רק בחלק הספורטיבי. יש מועדון, יש שחקן ויש מאמן. בסוף הכל יוכרע".

אשרף חכימי. "זה לא הזמן לדבר על זה"
אשרף חכימי | LARS BARON/POOL/AFP via Getty Images

הביקורת של חאמס רודריגס: "הוא אומר את שעל ליבו וזה בסדר, זה טבעי. הוא רוצה לשחק יותר כמו כל שחקן אחר. אנחנו נמשיך בדרך הזו, אין לי מה לומר".

היריבה, מנגד, מגיעה למשחק מהמקום החמישי בטבלה לאחר שקטעה חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון עם 1:2 מרשים על ריאל סוסיאדד במחזור הקודם בזכות צמד של חאיימה מאטה. הקבוצה של חוסה בורדלס מחזיקה בהגנה השלישית בטיבה בליגה כשספגה 30 שערים בלבד העונה.

בורדלס אמר: "יש אפשרות שנבצע רוטציות בשל הלו"ז שלנו – ארבעה משחקים בתשעה ימים. עבור ריאל זה חבל לשחק ללא הקהל שלה אך זה המצב עבור כולן. היא מוליכת הטבלה לא בכדי ונראית נהדר. לא מפריע לי שאומרים שהיא פייבוריטית. ננסה להשיג תוצאה טובה. הנציחון ביום שני סיפק לנו הרבה מאוד ביטחון, היינו חייבים להשיג אותו. רואים על השחקנים שהם שוב מאושרים. השחקנים חזרו לקצב שאפיין אותם. יהיה מדהים להגיע לאירופה שנה שנייה ברציפות".

במשחקים נוספים: ריאל סוסיאדד – אספניול (20:30), אייבר – אוססונה (20:30)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי