צעד משמעותי לתואר: ראמוס סידר לריאל 0:1 על חטאפה

סרחיו ראמוס חוגג | Angel Martinez/Getty Images

הבלאנקוס התקשו מאוד נגד היריבה העירונית אך הוכיחו יעילות רבה. פנדל מדויק של הקפטן בדקה ה-79 הכריע והגדיל את הפער מברצלונה לארבע נקודות. סוסיאדד ניצחה 1:2 את אספניול, אוססונה גברה על אייבר

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בליגה הספרדית הסתיים הערב (חמישי) עם שלושה משחקים, כאשר במוקד ריאל מדריד עשתה צעד משמעותי לאליפות עם 0:1 קטן על חטאפה. בנוסף, אוססונה ניצחה 0:2 את אייבר וריאל סוסיאדד גברה על אספניול.

ריאל מדריד – חטאפה 0:1

נראה ששום דבר לא יעצור את ריאל מדריד מזכייה בתואר. הבלאנקוס התקשו מאוד נגד היריבה העירונית, אשר בעצמה מדורגת בצמרת, אך בזכות כדור עונשין מדויק של סרחיו ראמוס בדקה ה-79 אשר העניק לה פער מבטיח של ארבע נקודות בצמרת מברצלונה.

עוד לפני המשחק, אדן הזאר נותר מחוץ לסגל של זינדין זידאן על מנת לחלק את העומס. מי שתפס את מקומו היה ויניסיוס הברזילאי, שפתח בחלק הקדמי לצד קארים בנזמה ואיסקו. חטאפה הייתה יריבה שקולה לגמרי במשחק, אך פעם נוספת ריאל הראתה כמה יעילה העונה. דני קרבאחל ביצע מהלך נהדר בדקה ה-78, כשבסיומו הוא הוכשל על ידי מתיאס אוליביירה והשופט פסק לפנדל, אותו תרגם ראמוס לשער הניצחון היקר.

שחקני ריאל מדריד. ניצחון אחד מאליפות | Angel Martinez/Getty Images

ריאל סוסיאדד – אספניול 1:2

לראשונה אחרי מאז פגרת הקורונה וארבעה הפסדים רצופים, הבאסקים השיגו סוף סוף ניצחון על נועלת הטבלה ועלתה למקום השביעי, אשר מעניק כרטיס למוקדמות הליגה האירופית. וויליאן ז'וזה מצא את הרשת כבר בדקה החמישית, אך לאחר בדיקה ב-VAR שערו נפסל בטענה לנבדל וכעבור חמש דקות זו הייתה דווקא האורחת שהענישה מראשו של דויד לופס. במחצית השנייה סוסיאדד חזרה לעניינים בזכות מיקל אויארסבאל שבישל פעמיים לוויליאן ז'וזה (56) ואלכסנדר איסאק (84).

אייבר – אוססונה 2:0

העולה החדשה נמצאת בכושר פנטסטי והשיגה ניצחון שלישי ברציפות שעזר לה להתבסס במרכז הטבלה. רובן גרסיה כבש מכדור חופשי מקצה הרחבה בדקה השישית, והכפיל בדקה ה-74 מבישול של מארק קרדונה. המארחת הפסידה לראשונה אחרי שני ניצחונות רצופים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי