זידאן מאופק: "עוד לא עשינו כלום", הישג מרשים לקורטואה

זינדין זידאן עם שחקני ריאל מדריד | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ריאל מדריד נוגעת באליפות אחרי שהגדילה את הפער מבארסה ל-4 נק' בזכות ה-0:1 על חטאפה. המאמן: "הדרך עוד ארוכה", השוער הבלגי בראש טבלת השערים הנקיים

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נוגעת באליפות. הבלאנקוס גברו אמש (חמישי) 0:1 על חטאפה במסגרת המחזור ה-33 של הליגה הספרדית, ובכך הגדילו את הפער מברצלונה השנייה לארבע נקודות. התואר צפוי לחזור לבירת ספרד אחרי שלוש שנים.

הקבוצה של זינדין זידאן ממש לא ניצחה אתמול בקלות, להפך, היא התקשתה מאוד. רק בזכות פנדל מדויק של סרחיו ראמוס בדקה ה-79 אחרי הכשלה על דני קרבחאל הלבנים חגגו בסיום ועשו את המוטל עליהם – כשחיברו ניצחון ליגה שישי ברציפות וניצלו את שתי תוצאות התיקו הרצופות של בארסה.

"ישנם ביקורים נעימים יותר אצל רופא השיניים מאשר משחקים מול חטאפה", נכתב בתקשורת הספרדית על הקבוצה הקשוחה של חוסה בורדלס.

סרחיו ראמוס חוגג | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

אגב, טיבו קורטואה הפך אתמול לשוער ששמר הכי הרבה פעמים של נקי העונה בחמש הליגות הבכירות באירופה, כשהצליח לסיים משחק 16 ללא ספיגה.

"חטאפה יריבה שתמיד נלחמת", אמר הבלגי בסיום. "ידענו מה מצפה לנו. חשוב לדעת להישאר במשחק ולא להיסחף בגלל העבירות שהם מבצעים והלחץ. היא קבוצה מאוד אינטנסיבית שמקשה על הנעת הכדור שלך מאחור, אבל מה שחשוב זה שלקחנו שלוש נקודות".

"עוד לא עשינו כלום", התעקש המאמן, זינדין זידאן. "עד שהליגה לא תיגמר שום דבר לא סופי. יש עוד חמישה משחקים, כל אחד מהם זה גמר. עלינו להמשיך כך, אנחנו שמחים וגאים".

טיבו קורטואה. זידאן מפרגן | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

"כל היריבות מקשות עלינו, אבל בלי לסבול אי אפשר להשיג דברים חשובים", הוסיף זיזו. "הרווחנו שלוש נקודות חשובות מאוד, אבל מבחינתנו שום דבר לא השתנה. לפני שלושה שבועות היו לנו 11 גמרים לפנינו ועכשיו יש לנו חמישה גמרים לפנינו. עכשיו אנחנו צריכים לנוח טוב".

אז מה נותר לריאל עד לסיום העונה? הבלאנקוס יפגשו במחזור הבא את אתלטיק בילבאו בחוץ, לאחר מכן את אלאבס בבית, גרנאדה בחוץ, ויאריאל בסנטיאגו ברנבאו והיא תסגור את העונה מול לגאנס בחוץ, בתקווה שעד אז היא כבר תהיה האלופה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי