"משעמם לז'ואאו פליקס": כוכב אתלטיקו מדריד על המוקד

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

כוכב הקולצ'ונרוס הוחלף אחרי 55 דקות נגד מאיורקה ובתגובה בעט כדור ליציע ובשלט פרסומת, דייגו סימאונה ניסה להגן למרות הביקורות הנוקבות: "הוא צריך לתרגם את היכולת והכישרון שלו לכר הדשא"

(גודל טקסט)

אתלטיקו מדריד אמנם ניצחה נהנתה אמש (שישי) מצמד שערים של אלברו מוראטה בדרך ל-0:3 על מאיורקה שמתחת לקו האדום, אבל מי ששוב גנב את ההצגה, ולא מהסיבות הנכונות, הוא הכוכב ז'ואאו פליקס. הפורטוגלי הצעיר שהגיע בקיץ כדי למלא את מקומו של אנטואן גריזמן שוב רשם הופעה מאכזבת, הפעם גם הגיב בכעס כשהוחלף כבר אחרי 55 דקות על ידי דייגו סימאונה ובבוקר למחרת ספג ביקורת נוקבת.

126 מיליון יורו שילמה בקיץ אתלטיקו מדריד לבנפיקה עבור היהלום בן ה-19, אולם לזכותו העונה רק שמונה שערים בכל המסגרות, בסך הכל בישול אחד יש לו בליגה ואחד נוסף בליגת האלופות וגם מספר פציעות שעבר לאורך העונה לא הוסיפו. הבוקר (שבת) גם בתקשורת הספרדית כבר התקשו לקבל את יכולתו ובעיקר את התנהגותו של ז'ואאו פליקס, שסיים את דרכו אמש על כר הדשא מוקדם מהצפוי ובתגובה בעט בכעס כדור ליציעים הריקים וגם באחד משלטי הפרסום.

כוכב צעיר אחר שזכה לשבחים על הופעתו וזאת למרות שקבוצתו הובסה, היה היפני בן ה-19 קובו ששייך לרייאל מדריד. ""אם לאתלטיקו היה את הכישרון של קובו", נכתב ב"מארקה" ואילו ב"אס" סיכמו את המשחק תחת הכותרת "לז'ואאו פליקס משעמם במסיבה".

לאחר המשחק נשאל על כך דייגו סימאונה והמאמן השיב עם מסר קצר וקולע: "אני מקווה שעם הזמן הוא יירגע. בכל משחק יש סיטואציות שצריך לדעת לנצל והוא זקוק לרוגע כדי שעם הזמן הוא יוכל להכניס את המצבים האלה. אנחנו בטוחים ביכולות שלו, בכישרון שלו ובדרך שבה הוא משחק והוא רק צריך לתרגם את זה לכר הדשא. היו לו הופעות טובות במשחקים קודמים ונגד מאיורקה הוא יודע שהוא לא היה בשיאו ושהקבוצה הייתה צריכה משהו אחר – אנחנו מתמקדים בסופו של דבר בקבוצה במטרותיה ולא בשחקן כזה או אחר".

דייגו סימאונה
דייגו סימאונה | JOSE JORDAN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי