1:1 בין סלטה ויגו ובטיס, ולנסיה נפרדה ב-2:2 מול גרנאדה

שחקני בטיס וסלטה ויגו | Octavio Passos/Getty Images

הקבוצה מגליסיה הוליכה בזכות כדור חופשי ערמומי של נוליטו אלא שפדל השווה. ובכל זאת, אוסקר גארסיה פתח פער של שש נקודות מהקו האדום. העטלפים שהחליפו מאמן והפסידו בכל שלושת המשחקים האחרונים, שוב לא ניצחו

(גודל טקסט)

המחזור ה-33 בספרד יצא לדרך אתמול (שישי) ונמשך הערב (שבת) עם שלושה משחקים. במשחק המוקדם של הערב סיימו סלטה ויגו ובטיס בתיקו 1:1 מאוחר יותר ויאדוליד ניצחה 0:2 את אלאבס. את הערב נעלה ולנסיה, שפיטרה את אלברט סלאדס פוטר, אך נפרדה ב-2:2 מול גראנדה.

סלטה ויגו – בטיס 1:1

הקבוצה מהבלאידוס רצתה להתאושש מהתבוסה הקשה 5:1 נגד מאיורקה באמצע השבוע, הובילה עד הדקות האחרונות וחשבה שעשתה צעד משמעותי בדרך להישארות בליגה, אך נאלצה להסתפק בתיקו 1:1. בכל מקרה, עדיין יש לה פער של שש נקודות ממאיורקה שמתחת לקו האדום.

המארחת פתחה טוב. בדקה ה-22 היא זכתה לכדור חופשי מזווית אלכסונית ונוליטו שלח כדור שטוח לפינה הקרובה והערים על רובן בלנקו שלא סגר טוב את הפינה. שער שני לספרדי בקבוצתו החדשה. מאמן בטיס, אלכסיס טרוחיו, הכניס את כריסטיאן טאיו וחואקין מהספסל בדקה ה-57. בדקה ה-68 בטיס הייתה ראויה לפנדל אך השופט החליט שלא לשרוק. בדקה ה-79 בבטיס יכלו נשמו לרווחה כשהכדור הגיע לזוהיר פדאל שכבש מהאוויר, 1:1.

עד לסיום האורחת הייתה זו שלחצה אך עדיין נותרה עם ניצחון בודד בשבעת המשחקים האחרונים. בטיס תארח את אוססונה במחזור הבא בעוד לאוסקר גארסיה מצפה משחק קשה מאוד נגד אתלטיקו מדריד בחוץ.

נוליטו כובש | Octavio Passos/Getty Images

גארנדה – ולנסיה 2:2

אמנם הזעזוע על הקווים מנע את רצף ההפסדים, אך גם עם המאמן הזמני וורו על הקווים, ולנסיה לא ניצחה ונותרה במקום העשירי. אחרי מחצית מאופסת המארחת עלתה ליתרון משער של קרלוס פרננדס בדקה ה-63. ולנסיה השלימה מהפך מהיר מרגלי מאנו ואייחו (63) וגונסאלו גדש (68) שכבש את אחד משערי העונה עם פצצה מחוץ לרחבה, אבל המילה האחרונה הייתה של העולה החדשה שקבעה חלוקת נקודות בזכות כדור חופשי שטוח של פדה (86). גראנדה שמרה על המקום העשירי.

תוצאה נוספת: ויאדוליד – אלאבס 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי