"לא מבין איך קוראים פחדן למסי, יש לו זוג ביצים ענקיות"

מסי | STR/AFP via Getty Images

כוכב העבר של רומא, דה רוסי, הגן על הפנומן: "אנשים כותבים דברים מאחורי מסך ואחר כך מפחדים לבקש מהאישה את השלט כדי להעביר ערוץ. נהנה לראות אותו יותר מאת רונאלדו"

(גודל טקסט)

דניאלה דה רוסי, אחד מהסמלים הגדולים ביותר בתולדות רומא והכדורגל האיטלקי, עזב בתחילת השנה את בוקה ג'וניורס מסיבות אישיות, פרש ושב לארץ המגף. בראיון שהתפרסם היום (רביעי) באיטליה שחקן העבר יצא להגנתו של כוכב ברצלונה, ליאו מסי, שסופג ביקורת בארגנטינה.

"אם אגיד באיטליה שבארגנטינה קוראים למסי פחדן, יצחקו על זה", אמר קשר העבר. "הם לא מבינים כלום. איך אפשר להגיד את זה על בן אדם שיש לו שתי ביצים כל כך גדולות?".

"יש אנשים שיש להם אומץ לכתוב מאחורי מסך שמסי פחדן, ואחרי זה אין להם את הביצים לבקש מהאישה שלהם את השלט כדי להעביר ערוץ בטלוויזיה. הם קוראים פחדן לבן אדם שכבש יותר מ-1,000 שערים בחייו!", תקף דה רוסי.

דניאלה דה רוסי
דניאלה דה רוסי | AFP

"הוא הפסיד שני גמרים של קופה אמריקה בפנדלים ואני אלוף עולם בזכות ניצחון בפנדלים, אז הוא לוזר ואני גיבור? מה ההבדל? חמישה סנטימטרים?".

את מי הוא מעדיף, מסי או כריסטיאנו רונאלדו: "שניהם שחקנים טובים מאוד, אבל אני יותר נהנה לראות את מסי. המזל היחיד שהיה לו הוא שהוא שיחק בקבוצה הכי גדולה ב-30 השנים האחרונות, בברצלונה של פפ גווארדיולה, כך שחבריו לקבוצה, מבלי להיות טובים כמוהו, היו ראויים להיות לצדו. כששיחקתי מולו, לפעמים קרה שחבריי לקבוצה הסתכלו עליו בהתפעלות, וגם לי זה קרה. ניסיתי לא להראות את הרגשות שלי מול שחקן כל כך גדול. לחטוף ממסי את הכדור זה נותן לך טעם אחר מאשר שאתה חוטף לכל שחקן אחר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי