ויניסיוס קיבל תשובה שלילית לקורונה, עשוי להיכלל בסגל לאלאבס

ויניסיוס ג'וניור | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

לאחר שהייתה תקלה בבדיקה הראשונה שעבר הברזילאי, בספרד אישרו תוצאות השנייה הגיעו ואין חשש לנגיף. צרות לזידאן: מרסלו לא השתתף באימון המסכם, ראמוס וקרבחאל מורחקים ונאצ'ו פצוע. ואסקס עשוי לעלות כמגן ימני

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

אחרי שראתה את ברצלונה מנצחת את אספניול, מחר (שישי) יגיע תורה של ריאל מדריד לעשות את העבודה ולהגדיל בחזרה את הפער בפסגה לארבע נקודות, כשתארח את דפורטיבו אלאבס במסגרת המחזור ה-35 בליגה הספרדית. הלבנים מגיעים אחרי שבעה ניצחונות רצופים ורוצים לעשות צעד נוסף לעבר זכייה ראשונה באליפות מאז 2017. בשני המשחקים האחרונים שחקניו של זינדין זידאן לא הציגו יכולת משכנעת, אך יצאו עם מלוא הנקודות הודות לפנדלים מוצלחים של סרחיו ראמוס, המבקיע המוביל בקבוצה מאז חזרת הכדורגל.

שיתופו של אדן הזאר מוטל בספק, שכן הבלגי ערך היום אימון מלא, אבל פספס את שני המשחקים האחרונים בגלל פציעה בקרסול ולא מן הנמנע שהצוות יעדיף לתת לו מנוחה. הבעיה היא שמי שהיה אמור ליהנות מכך ויניסיוס הברזילאי, לא נטל חלק באימון המסכם בגלל בעיה בבדיקת הקורונה השגרתית שמבוצעת לפני כל משחק, אולם הוא עשוי להיכלל בסגל אם בהמשך היום יתברר כי הוא שלילי לנגיף.

אם לא די בכך, כאב הראש העיקרי של זידאן קשור בכלל להגנה, שם יחסר את ראמוס ודני קרבחאל המוצהבים, בזמן שנאצ'ו פצוע בשריר הירך האחורי וגם מרסלו לא השתתף באימון האחרון לקראת המשחק. רפאל וראן יחזור להרכב לאחר שפספס את המשחק האחרון בעקבות כאבים בצווארו, כאשר בצד ימין של החולייה האחורית המאמן יצטרך להכריע בין לוקאס ואסקס לפרלאן מנדי.

אגב, במועדון ציינו היום 11 שנים להצגה של כרים בנזמה ו-19 שנים להצגה של זידאן כשחקן, שני צרפתים שתפסו מקום של כבוד בספרי ההיסטוריה של הבלאנקוס.

לאחר האימון, המאמן התייצב מול המיקרופונים וסיפק עדכון על מצב הפצועים: "לגבי ויניסיוס הרופא הודיע לי שהייתה בעיה בבדיקה. טעויות יכולות לקרות, תיעשה בדיקה נוספת בהמשך היום ונחכה לתוצאה. הלוואי שלא יהיה כלום ונוכל להשתמש בו". הברזילאי הצעיר קיבל תשובה שלילית לנגיף לאחר שעבר את הבדיקה והוא עשוי להיות בסגל של מאמנו במשחק הקרוב.

מרסלו סובל מפציעה קטנה ולכן לא התאמן, הוא ייבדק מחר ונראה מה איתו. הזאר סובל מכאבים, לא מדובר בנסיגה בשיקום שלו ואני מקווה שהוא יעמוד לרשותנו בארבעת המשחקים שנותרו וגם בהמשך, בליגת האלופות", אמר זידאן והבהיר כי החליט כבר מי ה-11 שיפתחו מחר, אך אינו מתכוון לגלות.

הצרפתי התייחס לספקולציות על עזיבה אפשרית של לוקה יוביץ': "אלה דברים שקורים. זה נכון שהוא לא מרוצה, הוא שחקן טוב וחלוץ שמבקיע שערים אבל לא שיחק הרבה. אנחנו בונים עליו גם לשנה הבאה. היו לו כל מיני עניינים קטנים, אבל כשחקן הוא טוב מאוד".

לסיום, זידאן דיבר על הדבר החשוב מכל – המרוץ לאליפות: "אנחנו לא מתעסקים בעתיד אלא רק במשחק של מחר, שהוא עוד גמר מבחינתנו. צפיתי במשחק של ברצלונה כי אני נהנה מזה, אבל לא אתייחס לקבוצות אחרות. עוד לא זכינו בכלום. חסרים ארבעה משחקים ואני מרגיש שאני חוזר על עצמי, אבל אין ברירה. אנחנו רוצים להמשיך באותה הדרך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי