חוזר לספרד: מנואל פלגריני מונה למאמנה של בטיס

מנואל פלגריני
מנואל פלגריני | Henry Browne/Getty Images

הצ'יליאני, שאימן בעבר את ריאל מדריד, ויאריאל ומלאגה, יחליף את רובי במועדון מסביליה אחרי שחתם עד 2023

קבוצות: בטיס
(גודל טקסט)

לאחר קצת יותר מחצי שנה ללא עבודה, מנואל פלגריני הגיע לתחנה השישית בקריירת האימון שלו באירופה: בטיס הודיעה היום (חמישי) על מינויו של הצ'יליאני בן ה-66, שחתם במועדון מסביליה לשלוש שנים. פלגריני, שסיים את דרכו בווסטהאם בדצמבר 2019, יחליף את רובי שפוטר שלושה מחזורים אחרי חזרת הליגה הספרדית, כשהקבוצה במקום ה-13 בטבלה. בנוסף, בטיס מינתה לתפקיד המנהל המקצועי את אלכס טרוחיו, סמל במועדון שערך בו 300 הופעות כשחקן.

ברזומה של פלגריני זכייה אחת בפרמיירליג ושתיים בגביע הליגה כמאמנה של מנצ'סטר סיטי. את דרכו כמאמן החל בדרום אמריקה, שם הדריך קבוצות בארצו, באקוואדור ובארגנטינה, לפני שחצה את האוקיינוס וקיבל את המושכות של ויאריאל, אותה הוביל לזכייה בגביע אינטרטוטו ב-2004 ולמקום השני ב"לה ליגה". ההצלחה עם "הצוללת הצהובה" זיכתה אותו בחוזה בריאל מדריד, אך למרות שהוביל את הבלאנקוס לשיא נקודות בליגה בעונה אחת, הדחה מוקדמת מהגביע ומליגת האלופות עלתה לו בתפקיד. משם המשיך למלאגה, סיטי ולשנתיים בסין, לפני שנחת בווסטהאם.

כבר בתחילת השבוע פורסם בכלי התקשורת הספרדים כי הצ'יליאני נחשב למועמד המוביל לאימון הירוקים-לבנים ואכן בסופו של דבר הוא הועדף על פני מאמני מלאגה ו-ווטפורד לשעבר, חאבי גראסיה ומרסלינו גרסיה טוראל, שהדריך גם את ולנסיה עד לא מזמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי