פסע מהאליפות: 0:2 לריאל מדריד על אלאבס

שחקני ריאל מדריד חוגגים | Denis Doyle/Getty Images

הבלאנקוס החזירו את הפער בפסגה לארבע נקודות מברצלונה השנייה ורחוקים 5 נקודות מזכייה בתואר, בנזמה כבש ובישל לאסנסיו. 2:3 לגראנדה על סוסיאדד בתום משחק משוגע

(גודל טקסט)

המחזור ה-35 של הליגה הספרדית ננעל הערב (שישי) עם שני משחקים, כאשר במוקד נמצאת ריאל מדריד, שגברה 0:2 על אלאבס והחזירה את הפער בפסגה לארבע נקודות מברצלונה השנייה. במשחק המוקדם של היום, גרנאדה רשמה 2:3 דרמטי על ריאל סוסיאדד בתום משחק משוגע.

ריאל מדריד – אלאבס 0:2

הבלאנקוס ממשיכים להתקרב לאליפות, כשהגדילו את הפער מברצלונה מהמקום השני לארבע נקודות כשנותרו עוד תשע בלבד בקופה. מנגד, האורחת סופרת הפסד שישי ברציפות ומסובכת מאוד במאבקי הירידה, כשהיא נמצאת במקום ה-17, שלוש נקודות בלבד מעל מאיורקה שמתחת לקו האדום.

המאמן של המארחת זינדין זידאן נאלץ לאלתר בעמדות ההגנה, שכן סרחיו ראמוס ודני קרבחאל נעדרו בגלל צהובים, וגם מרסלו נפצע וככל הנראה לא יחזור לשחק העונה בליגה.

קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

בדקה השלישית אלאבס כמעט הפתיעה עם 0:1 מהיר, אך נגיחה של חוסלו נעצרה במשקוף. בדקה ה-11 פרלאן מנדי ביצע כניסה פנטסטית לרחבה והוכשל על ידי שימו נבארו. כשהפנדליסט הקבוע ראמוס בחוץ, קארים בנזמה ניגש לבעוט, סיפק כדור מדויק לפינה השמאלית וכבש את ה-18 שלו העונה בליגה – והוא רחוק ארבעה שערים בלבד מליאו מסי בראש טבלת הפיצ'יצ'י.

בדקה ה-26 קרה אירוע ביזארי במיוחד, כשהשופט חסוס חיל מתח את השריר ונפצע. הוא המשיך לשפוט את ההתמודדות ההפסקה למחצית, אך הוחלף בשופט הרביעי הקטור רודריגס עם העלייה לחצי השני.

ה-0:2 הגיע בדקה ה-51. רודריגו בכדור עומק מצא את בנזמה, שדהר לעבר השער ומסר למרקו אסנסיו. הקשר המשיך בנגיעה לרשת מול שער חשוף וכבש בקלילות. אגב, תחילה השופט פסל את השער בעקבות טענה לנבדל של בנזמה, אך אחרי צפייה ב-VAR התברר שלא היה כך והשער החוקי לחלוטין אושר בצדק.

השופט חסוס חיל | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

ריאל סוסיאדד – גרנאדה 2:3

איזה משחק מטורף קיבלנו באנואטה. הבאסקים שוב אכזבו והמאבק על הליגה האירופית פתוח מתמיד. כרגע סוסיאדד נמצאת במקום השביעי עם 51 נקודות, כשחטאפה שישית עם 53 נקודות, ולנסיה (מקום 8) וגרנאדה (מקום 9) עם 50 נקודות ואתלטיק בילבאו (מקום 10) עם 48 נקודות – כל זה כשנותרו עוד תשע בקופה.

האורחת רשמה מחצית ראשונה פנטסטית ועלתה ל-0:1 בדקה ה-21 מנגיחה אדירה של אנטוניו פוארטאס. בדקה ה-43 רוברטו סולדאדו נותר לבדו מול השוער אחרי טעות חמורה בהגנה. החלוץ הוותיק חלף על פניו וגלגל לרשת את השני.

בדקה ה-47 מיקל מרינו צימק ל-2:1 כשכבש מקרוב אחרי ערבובייה ברחבה, ובדקה ה-83 מיקל אויארסבאל השווה ל-2:2 דרמטי עם בעיטה נפלאה מעשרה מטרים לרשת. אבל זו ממה לא הייתה הדרמה האחרונה של ההתמודדות הזו, כשבדקה ה-88 המשחק הוכרע לטובת האורחת מנגיחה של דומינגוס דוארטה אחרי הגבהה של דרווין מאצ'יס מכדור חופשי.

שחקני גרנאדה חוגגים | Juan Manuel Serrano Arce/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי