ריאל תחגוג אליפות השבוע? זידאן: "ההשפעה של קורטואה עצומה"

שחקני ריאל מדריד | Denis Doyle/Getty Images

במדריד משקיפים על המפגשים הקרובים של ברצלונה ויודעים שמעידה קטאלונית באחד משני המשחקים הקרובים, עשויה להבטיח את הפסגה כבר ביום חמישי. המאמן שיבח את השוער הבלגי, שבדרך להשוות שיא מועדון

(גודל טקסט)

ריאל מדריד קרובה ומתמיד לזכות באליפות ראשונה מאז 2017 ו-34 בתולדותיה לאחר 0:2 על אלאבס. הבלאנקוס גם הפעם קיבלו פנדל, אותו כבר הפעם כבש קארים בנזמה ובמקביל רשם נתון שעלול לעצבן את אוהדי ברצלונה – לראשונה מאז חודשים אפריל-מאי 2006 ריאל מדריד כבשה שלושה פנדלים בשלושה משחקים רצופים, אך בשריקת הסיום נרשם ציון דרך היסטורי שאולי מסביר את העונה ריאל מדריד יותר מכל.

השוער טיבו קורטואה השלים חמישה משחקים ברציפות ללא ספיגה, דבר שאף אחד במועדון לא עשה מאז איקר קסיאס האגדי בין דצמבר 2007 לינואר 2008 וכעת הוא במרחק של שני משחקים מהשוות שיא מועדון.

בזכות הניצחון הפער מברצלונה חזר לארבע נקודות עם יתרון נוסף בטבלה בזכות מאזן משחקים בליגה ובספרד כבר מכינים מחשבונים ומציינים שריאל מדריד יכולה להבטיח סופית את האליפות כבר השבוע.

כדי שזה יקרה, הקבוצה מבירת ספרד זקוקה קודם כל לניצחונות על גראנדה ועל ויאריאל וברצלונה צריכה למעוד במשחק הביתי מול ואידוליד שיתקיים הערב באצטדיון חוסה סוריאה או במפגש הביתי מול אוסאסונה ביום חמישי הקרוב.

קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

למרות זאת, עדיין המאמן זינדין זידאן לא מוכן לקרר את השמפניות: "זכייה באליפות? אנחנו כאן כדי לעשות את זה, אבל עדיין נותרו לנו עוד שלושה משחקים שאנחנו לא יודעים איך הם יסתיימו. עכשיו הגיע הזמן לנוח, כי יש לנו מעט זמן עד למשחק הבא".

בהמשך שיבח את משחק ההגנה ובפרט את השוער קורטואה: "לא לספוג שערים זה דבר כמעט בלתי אפשרי, זה נכון שכעת אנחנו במצב מצוין ועלינו להמשיך בכך. טיבו קורטואה נמצא בכושר מצוין – יש לו השפעה מאוד גדולה על הקבוצה".

על נושא הפנדלים הגיב: "אם יש פנדל, אז יש פנדל. קיבלנו אותו הפעם אחרי התקפה טובה שלנו. הדבר הכי חשוב עבורנו הוא לכבוש שערים בכל דרך".

טיבו קורטואה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי