וידאל: "ככה לא נזכה באליפות". גריזמן בספק לגומלין נגד נאפולי

ארתורו וידאל | Denis Doyle/Getty Images

החלוץ שנפצע ב-0:1 על ויאדוליד ייעדר בין שלושה שבועות לחודש. את שני מחזורי הסיום של הליגה יחמיץ בוודאות. הצ'יליאני שכבש את השמיני שלו: "חשוב שניצחנו". סטיין: "אם היתרון היה בטוח, הייתי מחליף את מסי"

(גודל טקסט)

נראה שכמעט אין עוררין על כך שריאל מדריד תסיים את העונה בפסגת הליגה הספרדית, אבל ברצלונה מסרבת להרים ידיים. האלופה בשנתיים האחרונות שוב צמצמה זמנית את הפער בטבלה בין הקבוצות לנקודה בלבד בזכות 0:1 קטן על ויאדוליד, שעשוי לעלות שוב את מפלס הלחץ במדריד.

מי שגנב את ההצגה היה כמובן כוכב הקבוצה ליאו מסי, שאמנם שוב לא כבש, אבל רשם את הבישול ה-20 שלו העונה בליגה, דבר שהפך אותו לראשון שעושה זאת בספרד מאז צ'אבי בעונת 2008/09 ובחמש הליגות הוא השני בלבד שעושה זאת לצד למעלה מ-20 שערים יחד עם תיירי הנרי.

כובש השער היה ארתורו וידאל שמאזנו עלה לשמונה שערי ליגה ונראה שהפרעוש ידע בדיוק למי למסור את הכדור – לקשר הצ'יליאני יש את יחס הבעיטות הטוב ביותר בליגה, כאשר 34% מהניסיונות שלו לכיוון השער, מסתיימים ברשת.

חדשות רעות הגיעו מכיוונו של אנטואן גריזמן. החלוץ הצרפתי הוחלף אתמול בשל פציעה במחצית. הוא עבר בדיקה והתברר כי סובל מפציעה ברגלו הימנית. הוא ייעדר בין שלושה שבועות לחודש כך שיחמיץ את שני מחזורי הסיום בליגה ולא ברור האם יספיק לחזור בזמן לגומלין שמינית גמר ליגת האלופות נגד נאפולי בשמונה באוגוסט.

בסיום המשחק דיבר וידאל ולמרות השער שלו, גם הוא מבין שהקבוצה תצטרך להציג יכולת טובה יותר על מנת לסיים את העונה עם תואר: "הסתבכנו במחצית השנייה, אבל הדבר הכי חשוב הוא שניצחנו. אנחנו יודעים שעלינו להשתפר אם נרצה להילחם על האליפות, למרות שאנחנו שולטים בכדור, בהתקפה אחת היריבה יכולה לסגור את הסיפור מולנו. כעת זה לא תלוי בנו ואנחנו נצטרך לעשות כמיטב יכולתנו כדי לזכות באליפות, ונצטרך לחכות. לליגת האלופות נגיע בצורה הטובה ביותר".

המאמן קיקה סטיין הוסיף: "ציפינו שהם ישחקו עם חמישה בהגנה ועשינו את אותו הדבר כדי לצמצם את הרווחים. זה הלך טוב למשך 30-35 דקות כשהיינו צריכים להפוך את התוצאה. בגלל העייפות התחלנו לשחק נסוג יותר, לא הצלחנו למנוע את המצבים של היריבה, אך צמצמנו את הסכנה. לא עברו אפילו 72 שעות מאז המשחק הקודם והיה גם חם מאוד וזה ניכר על כר הדשא".

אנטואן גריזמן. בספק לגומלין נגד נאפולי | CESAR MANSO/AFP via Getty Images

על החלפתו של החלוץ אנטואן גריזמן במחצית על ידי לואיס סוארס: "הוא עצמו סבל מאי נוחות וביקש את השינוי. גם סוארס היה זקוק למעט מנוחה כי הוא פתח בחמישה משחקים רצופים והוא עלה מהספסל במוטיבציה רבה".

האפשרות להוריד לספסל גם את ליאו מסי: "ציינתי שזה היה יכול לקרות, אבל התוצאה הייתה מאוד צמודה. אם היינו עולים ליתרון גבוה יותר, שחקנים בכירים היו נחים".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי