בעקבות הקורונה: ריאל מדריד ביקשה מהאוהדים לא לחגוג בכיכר

סרחיו ראמוס ומרסלו חוגגים. הפעם זה יהיה שונה | BENJAMIN CREMEL/AFP via Getty Images

הבלאנקוס יזכו באליפות אם ינצחו את ויאריאל, אך האוהדים התבקשו להישאר בבתים ולא לערוך חגיגות ספונטניות: "כולם חייבים לעזור ולנהוג באחריות לאור המצב הקשה". וגם: בנזמה שחקן העונה?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד מרגישה כבר את אליפות מספר 34, והראשונה מאז עונת 2016/17. ניצחון על ויאריאל מחר (חמישי) יכתיר את הבלאנקוס רשמית, כשגם שתי תוצאות תיקו בשני המחזורים שנותרו יספיקו. הבלאנקוס היו רגילים לחגוג את התארים בכיכר הסיבלס המסורתית אלא שהפעם זה לא יקרה לאור התפשטות נגיף הקורונה. המועדון פרסם הודעה באתר הרשמי, הודיע שהחגיגות הכה מוכרות עם האוטובוס והאוהדים לא יתקיימו וביקש בכל לשון של בקשה לשמור על איפוק ולא להתקהל.

"כולנו מודעים למצב הקשה אותו אנחנו חווים ולמאמץ האדיר שהחברה עושה כדי להילחם בהשפעת נגיף הקורונה. הכדורגל גם תורם לכך וחידוש הליגה הצליח בצורה טובה. אם נהיה אלופים, השחקנים לא ילכו למקומות המסורתיים, בעיקר לא לכיכר סיבלס וכך נבקש גם מהקהל. כולנו חייבים לעזור כמו עכשיו ולנהוג באחריות", נאמר בהודעה. "ריאל מדריד מודה מראש על ההבנה של האוהדים. תמיד נרצה לחלוק את התארים עם האוהדים, אך לא בתקופה הזו בה עלינו לנקוט באמצעי זהירות קיצוניים. הקבוצה מרגישה אחריות מקסימלית. ניצחון גדול של הקבוצה שלנו לא צריך להיות צעד ענק לאחור במאבק של כולם נגד המגיפה".

בינתיים בספרד נכתב על המפתחות של ריאל בדרך לתואר הצפוי. לאחר חידוש הליגה ריאל ניצחה בכל תשעת משחקיה והציגה יחס שערים 3:17. נכתב על המאמן זידאן שהשתמש בארבעה מערכים שונים כדי לקבל תרומה מכל השחקנים שלו. הבלאנקוס החזיקו בכדור ב-61% מהזמן ושמרו בשישה משחקים על שער נקי. מעבר לכך, ריאל קבעה שיא ליגה עם לא פחות מ-21 שחקנים שכבשו. כמו כן, הוותיקים סרחיו ראמוס (מוליך את ההגנה וכבש עשרה שערי ליגה) וקארים בנזמה (מנהיג ההתקפה, 19 שערים ועקב בלתי נשכח נגד אספניול) זכו לשבחים, בזמן שהשוער טיבו קורטואה בדרך לזכייה בתואר "הזאמורה" בפעם השלישית בקריירה שלו אחרי שעשה זאת פעמיים באתלטיקו מדריד.

בסקר אוהדים גדול ב"מארקה" נשאלו הגולשים לגבי שחקן העונה בספרד – ליאו מסי או קארים בנזמה. לאחר למעלה מ-10,000 הצבעות, כ-55% מהנשאלים טענו שהצרפתי צריך להיות שחקן העונה. "מסי לא צריך לקבל השנה אוטומטית את הפרס, הנה, יש מישהו שיכול להיאבק בו והוא לא כריסטיאנו רונאלדו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי