פרס: "סרחיו ראמוס יישאר בריאל כל חייו. לא בטוח שנחתים שחקנים"

זינדין זידאן, פלורנטינו פרס
זינדין זידאן, פלורנטינו פרס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

נשיא הבלאנקוס הצהיר מיד אחרי הזכייה באליפות שהקפטן ימשיך: "המנהיגות שלו מרשימה ונהדרת, הוא אחראי גדול לאיך שהקבוצה שיחקה". וגם: הסיבה בגינה לא יתבצע חיזוק משמעותי לקראת העונה הבאה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בדיוק ביום בו חגג 20 שנה מאז נבחר לנשיאות ריאל מדריד, לפלורנטינו פרס הייתה עוד סיבה למסיבה – אליפות נוספת. לכבוד הנשיא, שנכח כמובן באצטדיון על שם די סטפאנו במשחק האליפות ובטקס הזכייה, הייתה בשורה גדולה לאוהדים – סרחיו ראמוס יישאר כאן כל עוד ירצה.

"הוא הולך להיות כאן כל חייו, המנהיגות שלו מרשימה ונהדרת, הוא אחראי גדול לאיך שהקבוצה שיחקה", הצהיר פרס על עתידו של הקפטן שידוע שנמצא בשבועות האחרונים במו"מ להארכת החוזה.

פרס גם לא שכח את האוהדים שלא זכו להיות עם הקבוצה במשחקי ההכרעה: "אנחנו רוצים גם לומר שאנחנו זוכרים את כל מי שסבל וסובל מהקורונה ואת אלה שלא יכלו להיות איתנו. שיחקנו ללא הקהל שלנו, האוהדים חשובים ויקרים לנו והשחקנים אמרו תמיד שהם הרגישו את התמיכה של האוהדים בלב. הסגר היה טוב מאוד עבור כולם, השחקנים עבדו המון וחזרו עם רעב ומנטליות מנצחת, הם רצו את התואר הזה, הכוח והאנרגיה היו אדירים. הליגה הזו תיזכר בהיסטוריה של ריאל מדריד".

סרחיו ראמוס, זינדין זידאן | Denis Doyle/Getty Images

פרס דיבר גם על קארים בנזמה והרעיף בשבחים: "כולם היו טובים מאוד, אבל בנזמה בלט – הוא צריך לזכות בכדור הזהב, לא ראיתי אף שחקן טוב ממנו בשנה האחרונה. ראמוס הוא קפטן ויותר מקפטן, קורטואה היה מדהים, המאמן הוא האדריכל והכל נפלא. זידאן הוא ברכה משמיים. אמרו לי דרך הטוויטר שהוא זוכה בתואר כל 19 משחקים. כל מי שרוצה לבקר אותו? שיבושם לו, אנחנו נמשיך לזכות בתארים".

כשנשאל על הביקורת של נשיא ברצלונה על ה-VAR, ענה: "זה שלו, תשאלו אותו, הוא הגיב באגרסיביות. ברצלונה קבוצה שאנחנו אוהבים וברתומיאו חבר, למרות שאנשים לא מאמינים בזה. אנחנו מאוחדים, שנינו סבלנו בלי קהל. 20% מהתקציבים שלנו תלויים בקהל".

בהמשך ישיר לכך, פרס גם הצהיר שאין מה לצפות לרכש משמעותי בקיץ הקרוב: "לא בטוח שנחתים שחקנים, בוודאי לא בעסקאות יקרות – זה לא לויאלי לבקש מהשחקנים שלנו לקצץ בשכר ואז לצרף שחקן גדול".

קארים בנזמה. חולם להיות הפיצ'יצ'י | Denis Doyle/Getty Images
עוד באותו נושא: סרחיו ראמוס, פלורנטינו פרס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי