לגאנס נשרה לליגה השנייה לאחר 2:2 נגד ריאל מדריד, סלטה שרדה

שחקני אלאבס | Denis Doyle/Getty Images

האלופה התקשתה נגד היריבה העירונית, שחזרה פעמיים מפיגור אך לא הצליחה לנצח וסיימה ב-2:2. אוסקר גרסיה וקבוצתו נשמו לרווחה לאחר 0:0 עם אספניול. 1:1 בין אתלטיקו מדריד לריאל סוסיאדד

(גודל טקסט)

עונת 2019/20 בליגה הספרדית הושלמה הערב (ראשון) עם הבשורה – לגאנס אמנם סיימה ב-2:2 נגד ריאל מדריד, אך הצטרפה לאספניול ומאיורקה ונשרה לליגה השנייה. סלטה ויגו הייתה לקבוצה שניצלה מירידה למרות שלא ניצחה במשחקה את אספניול. אתלטיקו מדריד סיימה ב-1:1 נגד ריאל סוסיאדד

לגאנס – ריאל מדריד 2:2

לאחר הזכייה באליפות במחזור הקודם, הבלאנקוס הגיעו למגרשה של הקבוצה הקטנה ממדריד אך לא עשתה לה הנחות, למרות מצבה הקשה בתחתית. כבר בדקה התשיעית של המשחק ריאל עלתה ליתרון, ואיך לא, זה היה שער של סרחיו ראמוס, הכובש המצטיין שלה מאז החזרה מפגרת הקורונה. למרות הפיגור המוקדם, לגאנס ידעה שהיא חייבת את הנקודות כדי להישאר עונה נוספת ב"לה ליגה", ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה היא שאבה הרבה מאוד תקווה לאחר שבריאן חיל הכניע את אלפונס אראולה ואיזן את התוצאה.

בדקה ה-52 האלופה הכתה שוב כאשר איסקו מצא את מרקו אסנסיו חופשי והאחרון החזיר את היתרון לקבוצתו. בדקה ה-79 המשחק קיבל שוב תפנית דרמטית כשרוג'ר אסאלה השווה פעם נוספת בין הקבוצות, ולמעשה שלח את הקבוצה של זינדין זידאן למגננה כאשר לגאנס תקופה בכל צורה. בדקה ה-85 המשחק נעצר לאחר נגיעת יד של לוקה יוביץ' ברחבה שלו, אך שופטי הווידאו והשופט הראשי בחרו שלא להעניק כדור עונשין ל"מלפפונים" וגורל הקבוצה בליגה הראשונה נחרץ.

אונאי בוסטינזה, מרקו אסנסיו | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

אספניול – סלטה ויגו 0:0

מצד אחד אספניול שכבר נשרה ומשחקת משוחרר, כשמנגד סלטה ויגו יודעת שהיא חייבת לנצח כדי להבטיח עונה נוספת בליגה הראשונה. החבורה של אוסקר גרסיה נהנתה ממזל גדול במשחק, לאחר שפתחה לא טוב את המחצית הראשונה ואף ספגה בתוספת הזמן מרגלו של אדרי אמברבה, אך השער נפסל בעקבות כך שהכדור נגע בשופט במהלך ההתקפה. הקבוצה מגאליסיה המשיכה ביכולת הפושרת גם במחצית השנייה, אך ניצלה מירידה בעקבות התיקו של לגאנס במשחק המקביל.

אתלטיקו מדריד – ריאל סוסיאדד 1:1

החבורה של דייגו סימאונה סיימה את העונה עם תיקו ותקווה להציג יכולת טובה יותר כשתפגוש את ר.ב. לייפציג ברבע גמר ליגת האלופות, ב-13 באוגוסט. הקבוצה הבאסקית, שהייתה מצוינת עד להפסקת הליגה, עשתה תוצאות רעות מאז החזרה לפעילות אך בזכות הנקודה שהשיגה הערב סיימה במקום השישי ותהיה בליגה האירופית בעונה הבאה. קוקה כבש את השער של הקולצ'ונרוס בדקה ה-30, אחרי מהלך קבוצתי נפלא שכלל שש נגיעות בכדור ברחבה, אבל עדנאן יאנוזאי הבקיע גול יקר מפז עבור סוסיאדד ממצב נייח וקבע שוויון בדקה ה-88.

תוצאות נוספות

גרנאדה – אתלטיק בילבאו 0:4

לבאנטה – חטאפה 0:1

אוססונה – מאיורקה 2:3

סביליה – ולנסיה 0:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי