דפורטיבו לה קורוניה דורשת שכל מחזור הסיום ייערך מחדש

אצטדיון הריאזור | amie McDonald/Getty Images

בעקבות הירידה לליגה השלישית בספרד מבלי ששיחקה, בשל העובדה שבפואנלברדה התגלו שישה חולי קורונה כשעה קלה לפני המשחק, במועדון דורשים "תחרות הוגנת ושוויונית שבה הכל נקבע באותו הזמן"

(גודל טקסט)

בספרד לא מצליחים להירגע ולעכל את הדרמה הענקית אמש (שני), כשנודע כי שישה שחקני פואנלברדה נדבקו בקורונה ושעות ספורות לפני מה שהוגדר בתור "המפגש הכי חשוב של העונה", בין קבוצה שנאבקת על מקומה בפלייאוף העלייה ל"לה ליגה" לבין דפורטיבו לה קורונה, שנאבקת על חייה בליגה, נדחה.

כל המחזור נערך למעט המשחק בין פואנלברדה לדפורטיבו לה קורונה ובסיומו נקבע כי בעוד פואנלברדה עדיין תלויה בעצמה וזקוקה לניצחון על דפורטיבו כי להיות חלק מפלייאוף העלייה, הקבוצה מלה קורוניה כבר נשרה רשמית לליגה השלישית, לראשונה מזה 40 שנה.

הבוקר (שלישי), בעקבות הסיטואציה אליה נקלעה בעל כורחה, הודיעה דפורטיבו לה קורונה בהודעה רשמית, בנוסף למסיבת עיתונאים שנערכה, כיצד היא רואה את פני הדברים והבהירה כי בשורה התחתונה היא דורשת לשחק את כל המחזור האחרון בליגת המשנה בספרד מחדש.

"התכוננו למשחק בצורה רגילה לחלוטין, המפגש נקבע לשעה 21:00 (שעון ספרד). בסביבות 19:30, במקביל להגעתנו לחדרי ההלבשה, התבשרנו שיש לפואנלברדה חולים ושהמשחק עשוי להידחות, מה שאושר לאחר מכן. במקביל לאירועים ועוד לפני דחיית המשחק, התרענו בפני מנהלת הליגה שלא נסכים לביטול המשחק ושהדבר עלול להשפיע על העונה כולה.

"שוחחנו עם מספר ראשי קבוצות ואנחנו מבינים שהסיטואציה לא הותירה ברירה לדחות את המשחק, אבל כל מה שקרה מאז דחיית המשחק שלנו ולא של שאר היריבות, מבחינתו אינו תקף ואנחנו דורשים תחרות הוגנת ושוויונית שבה הכל נקבע באותו הזמן", התלוננו בלה קורוניה, שכאמור ירדה ליגה וכעת תצטרך לקיים משחק לפרוטוקול. זו כמובן לא המילה האחרונה של המועדון, אך ספק אם יצליחו בלה קורונה לשנות את את המצב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי