מודריץ' בראיון: "ראמוס הטוב בעולם, הזאר סבל ממזל רע"

אדן הזאר, סרחיו ראמוס, לוקה מודריץ' | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

קשר ריאל מדריד דיבר על היכולת שלו, על זידאן ("מרגיע וצודק בגישה שלו"), בנזמנה ("כיף לשחק איתו") והצהיר: "גם אחרי העזיבה של רונאלדו נשארנו עם אותן שאיפות"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

האגדה מספרת שבקיץ, בהכנות (הלא מוצלחות) לעונה הזו, זינדין זידאן אמר לשחקני ריאל מדריד באופן חד וחלק: "זה לא הגיוני ששללוקה מודריץ' יש רק אליפות אחת כאן". והשאר? היסטוריה. השנה הגיעה האליפות השנייה בשעה טובה ומוצלחת, כשהקרואטי היה שחקן חשוב מאוד בישורת האחרונה. הוא רשם 39 הופעות בכל המסגרות עם חמישה שערים ושמונה בישולים – כולם בליגה, מה שמהווה שיא עבורו. מודריץ' התראיין במולדתו ודיבר על הכל – זידאן, סרחיו ראמוס, אדן הזאר, היכולת שלו והמסר ברור – הקבוצה מעולם לא איבדה את הביטחון שלה.

מאזן האליפויות חורה לו: "היינו צריכים לזכות ביותר אליפויות, הייתה לנו קבוצה אדירה, אבל היינו מרושלים ומסורבלים בליגה, אבל זה שייך לעבר. עלינו ליהנות מההווה בתקווה שזה יעזור לנו לקראת המשחק נגד מנצ'סטר סיטי". עוד אמר על העונה: "הייתה לנו המשכיות, עשינו עבודה טובה תוצאה אחר תוצאה לאחר פגרת הקורונה. עשרה ניצחונות ותיקו זה אומר את הכל. זכינו גם בסופר קופה הספרדי ואנחנו עדיין במירוץ לליגת האלופות". הוא אמר שהיכולת אחרי הקורונה לא הפתיעה אותו: "כולנו התאמנו בזמן הסגר. הייתי בקשר עם השחקנים ושמתי לב שכולם במוטיבציה נהדרת. אני מניח שזה מצב לא אידיאלי, אבל כולם היו רעבים לכדורגל. בסוף חזרנו להתאמן יחד, הרגשתי שאנחנו חזקים יותר".

על קארים בנזמה: "קארים חלוץ נהדר שכיף לשחק איתו. הבנת המשחק שלו, התנועה, הוא מתעתע בהגנה כל הזמן. הוא עושה עבודה נהדרת עבור הקבוצה ואני שמח שהוא זוכה להערכה גדולה לא רק בקבוצה שלנו". כשנשאל על כריסטיאנו רונאלדו שעזב, ענה: "אין צורך לדון עוד כמה הוא היה חשוב לנו, אבל אני חייב לומר שאנחנו עם אותן השאיפות. היינו משוכנעים שנמשיך לנצח ולזכות בתארים גם בלעדיו, האמנו בעצמנו תמיד".

קארים בנזמה
קארים בנזמה. שחקן העונה של האוהדים | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

על ראמוס: "סרחיו הוא כמו אחי, הוא תופעה ואני לא אומר את זה בגלל שמונה שנים של מערכת יחסים מיוחדת – אנחנו מבלים יחד עם המשפחות ויוצאים לחופשה וחווינו הצלחות ענק יחד. ראמוס בן 34, עם רמה תחרותית מדהימה וכשרואים כמה הוא מסור ורוצה לנצח – זה נפלא. הוא פנומן, הקפטן והמנהיג שלנו והבלם הטוב בעולם".

על הזאר שלא עמד בציפיות: "הוא שחקן נהדר, אהבתי לראות אותו בצ'לסי, באמת שמאז שהגיע הוא סבל ממזל רע עם הפציעות. עברתי את השלבים האלה גם כן – ציפיות ענק ותהליך הסתגלות איטי, אמרתי לו שעליו רק להיות סבלני. האיכות שלו גדולה מאוד, אנחנו זקוקים לו, הוא סופר-חיוני כשהוא בכושר. אם יהיה מוכן לקראת סיטי זה נהדר, ואם לא אז גם בסדר,  שיישחק בספטמבר בתחילת העונה הבאה,הכי חשוב שיהיה בריא ומאושר".

הקשר המיוחד עם זידאן ויכולתו האישית: "זידאן התגלה כאדם נהדר, הוא מרגיע, צודק מאוד בגישה שלו לשחקנים. תמיד יש כאלה שלא משחקים כפי שציפו, הם לא שמחים וזה טבעי. אבל המאמן עזר לכולם להרגיש חלק מהסגל ולקבל את המצב שלהם. בחדר ההלבשה כולם בחורים טובים, אין מישהו שיוצר בעיות, אין 'תפוחים רעים'". עוד אמר: "זידאן אמר לי שהוא מאוד מרוצה ממני, מהעבודה, היכולת והמחויבות שלי, לא היו לי ספקות לגבי היכולת שלי כמובן, הוא פשוט אמר לי בכנות שיש לו חזון אחר לקבוצה, קיבלתי את הגישה הזו ועבדתי קשה להוכיח שאני ראוי לשחק".

זינדין זידאן | GABRIEL BOUYS / Contributor

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי