ריאל בדרך לקיץ קשה, קרוס: "אין ספק שהמצב עם בייל לא טוב"

גארת' בייל וטוני קרוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

הבלאנקוס רוצים לקצץ 200 מיליון יורו, בינתיים הקשר הגרמני התייחס לוולשי: "אף אחד לא ציפה שיישחק כה מעט. אני חושב שהוא רצה לעזוב בקיץ והמועדון מנע זאת ממנו ואולי הוא עדיין כועס". גם מאמן ווילס בעבר תקף

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד נערכת לקיץ לא פשוט בכלל, כך מבשרות הכותרות בספרד. הבלאנקוס לא צפויים לצרף כוכב גדול הקיץ, להיפך – המועדון רוצה לחסוך 200 מיליון יורו שכן עד ינואר 2021 נראב שלא יחזרו האוהדים למגרשים. לפי "מארקה", במועדון רוצים לבצע מכירת חיסול ומקווים להכניס כ-180 מיליון יורו. גארת' בייל, כמובן, הוא אחד השחקנים שהבלאנקוס ישמחו להיפטר ממנו. מי שהתייחס לעניין היה טוני קרוס.

"אין דרך להימנע מכך שהמצב הזה לא טוב עבור כולם", אמר קרוס בפודקאסט. "אף אחד לא ציפה שהוא ישחק כל כך מעט. אני חושב שבאופן עקרוני הוא רצה לעזוב בקיץ האחרון והמועדון היה בדרך לאפשר לו אך לבסוף זה לא קרה. אני לא יודע אם הוא לקח את זה קשה ועדיין כועס".

קרוס התעקש שהתקשורת בכל זאת מגזימה בניתוח המצב: "זה בהחלט לא כל כך משמעותי בקבוצה. הכל בסדר בצוות. אני מכיר את בייל שש שנים, זכינו יחד בהרבה תארים". העונה כבש בייל שלושה שערים בלבד וסיפק שני בישולים ב-1,260 דקות.

גארת' בייל
גארת' בייל. מה יהיה? | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

בייל מחזיק בחוזה עד 2022 עם שכר עתק בגובה 14.5 מיליון יורו (נטו). הדיווחים האחרונים הם שבסביבתו של בייל רמזו לריאל מדריד שישחררו אותו בחינם לקבוצה אחרת וישתתפו בשכרו וכך הבעייה תיעלם. הוולשי לא מוכן לוותר על יורו אחד.

ג'ון טושאק, מאמן נבחרת ווילס בעבר, ביקר את הוולשי: "המצב לא מסתדר, למאמן יש רעיונות אחרים, אבל הוא צריך לשבת ולעבוד, לשוחח עם המועדון, יש צורך בדיאלוג. אני לא חושב שזה מספיק שהסוכן שלו מדבר". ג'ונתן ברנדט, כזכור, אמר שבייל יכבד את חוזהו. טושאק הוסיף: "בייל צריך לדבר קצת יותר על עצמו, הרבה אנשים בספרד רוצים שזה יקרה. ההתנהלות שלו לא טובה".

עוד בריאל מדריד – שחקני הקבוצה קיבלו מזידאן יום חופש נוסף ויחזרו להתאמן ביום שלישי (28.7) ויתכוננו 11 ימים לגומלין נגד מנצ'סטר סיטי. רודריגו הברזילאי סיפר על יחסיו המיוחדים עם לוקה מודריץ': "הקשר שלנו הוא כמו של אבא ובן. כשהוא שמע שאבא שלי בן 35 הוא לא האמין ואז אמר לי: 'נו, תכבד אותי, אני זקן כמוהו'". בהמשך הוא נשאל עם איזה שחקנים חלם לשחק ובחר בבני ארצו – רונאלדו נזאריו, פלה, רוברטו קרלוס, וגם במאמנו זידאן וכריסטיאנו רונאלדו אותו כינה השחקן הנערץ עליו ביותר.

רודריגו
רודריגו. קשר מיוחד עם לוקה מודריץ' | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי