בנזמה: "חושב כל הזמן על כדור הזהב, לא מתחרט על דבר בקריירה"

קארים בנזמה
קארים בנזמה | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לאחר שחגג אליפות שלישית, חלוץ ריאל מדריד ענה לשאלות בעמוד היוטיוב שלו. "גאה בתארים שלי. לעולם לא הייתי מחליף את הזכיות שלי בליגת האלופות, גם לא בשביל מונדיאל". על הפרס היוקרתי: "זה לא משגע אותי"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

קארים בנזמה חגג לפני כשבועיים את תואר האליפות השלישי שלו עם ריאל מדריד, כאשר הוא גם מלך השערים של הקבוצה עם 21 גולים, ובך חתם עונה אישית נהדרת. היום (רביעי) התפנה החלוץ לענות על מספר שאלות של אוהדיו בערוץ היוטיוב שלו.

הצרפתי נשאל לגבי כדור הזהב וענה: "אני תמיד חושב עליו. כל הזמן. עוד מאז שאני ילד. זו לא מחשבה שמשגעת אותי, אבל היא עדיין קיימת כשאתה שחקן מקצוען ותחרותי". כזכור, לאור משבר הקורונה, התואר היוקרתי לא יחולק לשנת 2020.

אוהד אחר שאל את החלוץ לגבי חרטות בהקשר לקריירה שלו, שכן הוא לא חלק מנבחרת צרפת בשל תקריות מחוץ למגרש: "לא מתחרט על דבר. אני גאה בתארים שזכיתי עם ריאל מדריד. לעולם לא הייתי מחליף ארבע הזכיות שלי בליגת האלופות, גם לא בשביל מונדיאל".

קארים בנזמה | Angel Martinez/Real Madrid via Getty Images

הכוכב השיב גם לשאלות נוספות: "השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו? זה קשה כי היו הרבה. שיחקתי עם כריסטיאנו רונאלדו, קאקה, ראול, עכשיו גם סרחיו ראמוס. אני לא יכול לבחור אחד". ההרכב האהוב עליו: "ה-11 של ריאל מדריד".

חמשת השחקנים שמכדררים הכי טוב: "ניימאר, ואפשר לעצור מפה". השער הכי יפה בקריירה: "היו לי הרבה. אם צריך לבחור אחד, כנראה נגד אוססונה". שחקן ההגנה הכי קשוח מולו שיחק: "זה לא אחד, אלא שניים. ראמוס ורפאל וארן. בכל יום אני מתמודד מולם באימונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי