פואנלברדה הודיעה: כולם שליליים לקורונה, רוצים לקיים את המשחק

שחקני פואנלברדה | Diego Souto/Quality Sport Images/Getty Images

הסאגה בליגת המשנה מסרבת להסתיים: הפלייאוף עוד לא יצא לדרך, הקבוצה שתלויה בעצמה הוציאה הודעה רשמית ולפיה היא מצפה לפגוש את דפורטיבו לה קורונה, שכבר ירדה לליגה השלישית, ביום ראשון. חולה התגלה גם באלמריה

(גודל טקסט)

שלושה ימים לאחר שראשי "לה ליגה" ביקשו מההתאחדות להורות בלית ברירה על דחיית המשחק בין דפורטיבו לה קורונה לפואלנברדה בעקבות לא פחות מ-28 מקרים מאומתים של קורונה במועדון ובכך לשים קץ לאפשרות שפואנלברדה תשלים את המשחק החסר ואם תנצח תיאבק על העלייה לליגה הבכירה, היום (רביעי) הודיע המועדון על כך שהוא מוכן ומזומן להתייצב למשחק החסר כבר ביום ראשון הקרוב ובכך לאפשר לליגת המשנה בספרד להגיע לסיומה בשלמותה.

כידוע, שעה קלה לפני שמחזור הסיום בליגת המשנה בספרד יצא לדרך, התגלו 12 מקרי קורונה בפואנלברדה, שהייתה אמורה לפגוש את דפורטיבו לה קורונה – שמבחינתה הייתה חייבת ניצחון כדי לשמור על סיכוי להישאר בליגה. המשחק נדחה, שאר המחזור נערך במקביל כמתוכנן ובסיומו נקבע כי דפורטיבו ירדה לליגה השלישית בכל מקרה, בעוד פואנלברדה נותרה תלויה בעצמה – אך לשם כך צריכה להשלים את המשחק החסר, שכבר לא ייערך.

מי שאמורה הייתה להרוויח מן ההפקר היא אלצ'ה, שבמאזנה 61 נקודות לעומת ה-60 שצברה פואנלברדה במשחק אחד פחות, אך היום בפואנלברדה הודיעו שהבדיקות שערכו אנשי המועדון חזרו שליליות וכי מבחינת הקבוצה היא מצפה ותהיה מוכנה בכל הנוגע לכשירות הסגל להשלים את המשחק החסר כבר ביום ראשון, בעוד ארבעה ימים (2.8). מנגד, דפורטיבו לה קורונה דורשת לקיים את כל המחזור האחרון, כדי שלא ייפגע עקרון הספורטיביות והשוויון ואולי היא עוד תמצא את עצמה נשארת בליגה למרות הכל.

במקביל, אלמריה הודיעה היום שאחד משחקניה נדבק בנגיף, אך בשלב זה אין סכנה לקיום משחק הפלייאוף שלה מול ג'ירונה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי