ברצלונה הציעה לוויליאן חוזה ל-3 שנים, בריית'וויט בדרך החוצה

וויליאן חוגג
וויליאן | GLYN KIRK/AFP via Getty Images

לפי "סקיי", הקטלונים נענו לדרישתו של הברזילאי שמסיים את חוזהו וצפוי לעזוב את צ'לסי לאחר שבע שנים. במקביל, בספרד פורסם שהדני שהגיע בפברואר אמור לעזוב וזוכה לביקוש

(גודל טקסט)

כבר לפני מספר חודשים זה הפך לכמעט מובן מאליו שוויליאן יעזוב את צ'לסי בתום העונה, שבע שנים אחרי שנחת בלונדון. הברזילאי, שיחגוג בשבוע הבא את יום הולדתו ה-32, דורש חוזה לשלוש שנים נוספות, ואילו הבלוז מסרבים לכך.

גם כשהגיעה הקורונה והסיטואציה השתנתה, וויליאן האריך את חוזהו רק בחודש נוסף, עד תום עונת 2019/20 שהתארכה לה, ולמעשה הוא יהפוך לשחקן חופשי מיד לאחר גמר הגביע האנגלי בשבת בין צ'לסי לארסנל (החל מ-19:20 בספורט1). באפריל הוא אף הצהיר כי בכוונתו לעזוב.

בעיצומה של "פגרת הקורונה", ולאחר שכבר היה די ברור שהברזילאי לא אמור להמשיך בצ'לסי והופך לשחקן חופשי, בתקשורת בקטלוניה פורסמו לא מעט דיווחים על כך שברצלונה תנסה לצרפו. לאחר מכן נטען שדרישתו לחוזה לשלוש שנים, כפי שהוא דורש מצ'לסי, היא זו שמטרפדת את האפשרות לצרפו.

הערב (חמישי) השתנתה התמונה, כך לפי "סקיי ספורט" הבריטי, מכיוון שברצלונה שוב פנתה לוויליאן והציעה לו חוזה לשלוש שנים – כפי שהוא דורש לכל אורך הדרך. גם פרנק למפארד עדיין מקווה לשכנע את ראשי צ'לסי לשפר את ההצעה כדי שוויליאן יישאר, אולם ספק אם התנאים יבשילו לכך.

וויליאן
וויליאן | Catherine Ivill/Getty Images

לפי סוכנו של וויליאן, ההצעה הטובה ביותר שמונחת על שולחנו כעת היא מליגת ה-MLS בארצות הברית, חוזה לשלוש שנים וחצי בשכר גבוה מאוד. ככל הנראה ההצעה היא מאינטר מיאמי, קבוצתו החדשה של דייויד בקהאם.

במקביל, ב"מונדו דפורטיבו" פורסם על כך שהמועדון מנהל מו"מ עם מרטין בריית'וויט על התרת חוזהו. כזכור, החלוץ הגיע לברצלונה רק בפברואר האחרון מלגאנס בחוזה לארבע שנים וחצי ועם סעיף שחרור על סך 300 מיליון יורו, אך הדני בן ה-29, שגם כך רבים הרימו גבה כיצד הוא הגיע לברצלונה ועוד בחוזה ארוך טווח, לא נמצא בתוכניות של המועדון ומחוזר אחרי ווסטהאם ואברטון.

הוא כבש שער אחד בלבד ב-403 דקות מאז שהגיע ונטען שגם סביליה, סוסיאדד ו-ויאדוליד בעקבותי אם ישוחרר. ברצלונה צפויה לדרוש 18 מיליון יורו עבורו, הסכום ששילמה רק לפני כארבעה חודשים.

מרטין בריית'וויט
מרטין בריית'וויט | JOSEP LAGO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי