"רונאלדו היה שותה לא מעט, אבל מתאמן כמו חיה"

רונאלדו
רונאלדו | CHRISTOPHE SIMON/AFP via Getty Images)

זה רוברטו, קשר ריאל מדריד ונבחרת ברזיל לשעבר, שיתף בסיפורים נדירים. על החלוץ: "היה יוצא בלילות ומגיע לאימון בלי שעות שינה. לרונאלדיניו היה מועדון בתוך הבית". וגם: מדוע לדעתו הסלסאו כשלה במונדיאל 2006?

(גודל טקסט)

לא הרבה כדורגלנים יכולים להעיד כי חלקו את חדר ההלבשה עם כמה מהשחקנים הגדולים בהיסטוריה. זה רוברטו הברזילאי נמנה בין יחידי הסגולה ששיתפו פעולה עם לא מעט כוכבי ענק ואתמול (חמישי), כשהתראיין לערוץ היוטיוב של רשת "TyC" הארגנטינית, הקשר חלק במספר סיפורים מעניינים על חבריו לסלסאו ולריאל מדריד.

תחילה, הוא נזכר בחיי הלילה של רונאלדו: "הוא היה חולה על מסיבות. היה יוצא בלילות ומגיע לאימון למחרת כמעט בלי שעות שינה. זה היה בלתי ייאמן. הוא היה שותה לא מעט, אבל יום לאחר מכן הוא היה מתאמן כמו חיה". בנבחרת ברזיל שיחק זה רוברטו לצד בליין גדול נוסף, רונאלדיניו: "היה לו מועדון בתוך הבית, אבל אני תמיד העדפתי לא ללכת".

אקס הבלאנקוס, ששיחק גם במדי באיירן מינכן ולאחר הקריירה הפך למומחה לכושר גופני, שחזר את ימיו הראשונים בריאל מדריד: "הייתי בשוק. הסתכלתי על השחקנים וכולם לבשו חליפות. נאלצתי ללכת לחנות לקנות בגדים, בשביל לא לבייש את עצמי. פרננדו רדונדו היה נראה כמו דוגמן. הוא הקשר הכי טוב שיש".

רונאלדיניו
בליין גדול | ANTONIO SCORZA/AFP via Getty Images

לסיום, זה רוברטו, שהשתתף במונדיאלים של 1998 ו-2006, ציין כי ההופעה של זינדין זידאן בגמר הגביע העולמי הייתה "התצוגה האישית הכי טובה שראיתי" ונימק את חוסר ההצלחה של הסלסאו בטורניר בגרמניה: "זו הייתה הנבחרת הכי טובה. רונאלדיניו, קאקה, רונאלדו, אדריאנו, אני… אבל כל היום היו מסביבנו אנשים. היה בלתי אפשרי להתרכז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי