מיליטאו: "נעבור את סיטי", זידאן תרגל טריו התקפי חדש

אדן הזאר וקארים בנזמה | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

הברזילאי שיחליף את ראמוס המושעה: "אני בטוח שאצטיין, זו ההזדמנות שלי להוכיח את עצמי במשחקים הגדולים. מרוצה מהעונה שלי". הקפטן ימריא עם הקבוצה בכל זאת כדי לבנות את רוח הקאמבק. אסנסיו, הזאר ובנזמה יפתחו?

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד ממשיכה בהכנותיה הנמרצות לקראת גומלין שמינית הגמר נגד מנצ'סטר סיטי ביום שישי הקרוב. המאמן זינדין זידאן תירגל את מרקו אסנסיו, אדן הזאר וקארים בנזמה יחד בטריו ההתקפי. השלושה טרם שיחקו העונה יחד וייתכן שיעשו את הפרמיירה המשותפת במשחק החשוב ביותר. מי שבוודאות לא יוכל לשחק הוא הקפטן המושעה סרחיו ראמוס. אלא שלפי התקשורת בספרד, הבלם רצה שהמועדון יערער על האדום. זה לא קרה, אך בכל מקרה, ראמוס ימריא עם הקבוצה לגומלין על אף הכללים הנוקשים בעידן הקורונה – כדי ליצור יחד עם חבריו את רוח הקאמבק.

מי שיחליף את הקפטן הוא הבלם אדר מיליטאו, שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה של ריאל מדריד שרשם העונה 19 הופעות בעונת הבכורה שלו. מיליטאו סיפק ראיון נרחב ל"אס" והביע ביטחון גדול לקראת המשחק: "מדרידיסטאס, נגד סיטי לא יהיה לנו את הקפטן שלנו, אבל אני אהיה שם. אני הולך לשחק עם הלב ולהציג משחק גדול. תסמכו עליי, ננצח ונעבור", אמר. כשנשאל על העונה הנוכחית שלו חילק לעצמו את הציון 7.

"זו ההזדמנות הכי גדולה שלי להוכיח שאפשר לסמוך עליי במשחקים הגדולים. אני משדר ביטחון לחברים שלי, אני מקווה שזה יהיה משחק מדהים. האימונים בעוצמה שונה, אנחנו מרוכזים מאוד במשחק. אני חושב שגבריאל ז'סוס הכי מסוכן למרות שכל שחקני ההתקפה שלה טובים". על כך שלא הבקיע העונה: "אני מקווה שזה יקרה נגד סיטי, שער הניצחון, שום דבר לא בלתי אפשרי".

אדר מיליטאו ב"שער אס" | צילום מסך: "שער האס"

על זידאן: "אנחנו מסתדרים מעולה. הוא תמיד מדבר איתי לפני, מבקש ממני להיות מרוכז ולהאמין בעצמי". כשנשאל על סרחיו ראמוס אמר: "ראיתי אותו בטלוויזיה והתלהבתי, הוא גלדיאטור, זה חלום להתאמן יחד איתו במגרש האימונים. התשוקה שלו לניצחון היא אפילו אכזרית. גם טוני קרוס ולוקה מודריץ' מדהימים".

תג המחיר: "להיות שחקן ההגנה היקר בהיסטוריה של המועדון זה משהו מיוחד מאוד, פרס על העבודה הקשה. אני צריך להמשיך לעבוד קשה. זה המועדון הגדול ביותר בעולם. העיתונות, המגרש, האוהדים. ריאל מדריד היא עולם אחר". במסיבת העיתונאים כשהוצג, מיליטאו חש ברע ועל כך אמר: "קאסמירו ניסה להכין אותי ואמר לי שיהיה עליי הרבה לחץ. מעולם לא קיימתי מסיבת עיתונאים מול כל כך הרבה אנשים. ראיתי שמסתכלים עליי, מצלמים אותי ומקליטים אותי, התרגשתי ולא ידעתי מה קורה, לא יכולתי לדבר. הברזילאים הסתלבטו עליי".

עוד בבלאנקוס, התקשורת המקומית החמיאה לקארים בנזמה. "ה-'9' הבלתי מעורער", נכתב בשער "מארקה הבוקר. בכתבה פרגנו לחלוץ על כך שהוא כבר 11 שנים מוביל את חוד ההתקפה של ריאל מדריד ורק משתבח עם הזמן. "מדריד תמיד מציצה אל עבר השוק, ארלינג הולאנד על הכוונת, אך במועדון רגועים כי בנזמה לא דועך אלא משתפר", נכתב. באתר השוו בין ריאל מדריד לבין הקבוצות האחרות. מאז 2009, כשהצטרף למועדון, בברצלונה עברו זלאטן איברהימוביץ', דויד וייה ולואיס סוארס לדוגמא. באיירן מינכן מצאה יציבות בחוד רק עם הגעתו של רוברט לבנדובסקי ב-2014/15. גם באתלטיקו מדריד עברו הרבה מאוד חלוצים.

זינדין זידאן, סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס מורחק בגומלין | OSCAR DEL POZO/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי