אמבפה, קמאבינגה והולאנד: תוכנית הרכש של ריאל נותרה בעינה

קיליאן אמבפה | FRANCK FIFE/AFP via Getty Images

ב'אס' ניתחו את הצעדים הבאים שצפויים לבצע זידאן ופרס, כאשר המטרה בקיץ הקרוב היא לחזק את מרכז ההגנה ובשתי העונות שלאחר מכן אמורים להגיע הכוכבים הגדולים של פריז סן ז'רמן ובורוסיה דורטמונד

(גודל טקסט)

משבר הקורונה עיכב את התוכניות של ריאל מדריד ונראה כי בקיץ הקרוב הבלאנקוס יעשו רכש צנוע הרבה יותר מהמתוכנן. ב'אס' הספרדי פרסמו את תוכנית הרכש של אלופת ספרד כאשר המטרה היא לבצע חיזוק נקודתי בעונה הקרובה ובשתי העונות הבאות לצרף את הכוכבים הגדולים שנמצאים ברדאר כבר תקופה ארוכה.

בקיץ 2020 זינדין זידאן יחזיר לסגל את האוקראיני אנדריי לונין שהושאל בעונה האחרונה לריאל אוביידו על מנת שישמש כשוער המשנה במקומו של אלפונס אראולה, שחוזר לפריז סן ז'רמן. לעומתו, צמד הקשרים מרטין אודגור, שכיכב בריאל סוסיאדד, ודני סבאיוס שהושאל לארסנל – צפויים להעביר שנה נוספת בהשאלה.

השחקן המשמעותי ביותר שצפוי להגיע בקרוב הוא בלמה הצעיר של מונאקו ונבחרת הנוער של צרפת בנואה בדיאשיל בן ה-19. על פי הדיווח, זידאן רואה בשחקן ההגנה הצעיר פוטנציאל גדול לעתיד בדיוק כפי שחשב בזמנו על רפאל וראן. מונאקו צפויה לדרוש עבורו בין 35-40 מיליון יורו ובזכות מכירתו של אשרף חכימי לאינטר, לא תהיה בעיה פיננסית לצרפו.

בנואה בדיאשיל
בנואה בדיאשיל | PASCAL GUYOT/AFP via Getty Images

ב-2021 ריאל מדריד מכוונת לכיוונם של שני שחקנים נוספים מהליגה הצרפתית והם אדוארדו קמאבינגה מראן וכמובן כוכבה הגדול של פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. לגבי האחרון, הקבוצה מבירת ספרד מבינה שאם לא יחדש את חוזהו שמסתיים ב-2022, פריז סן ז'רמן תהיה חייבת למכור אותו על מנת לא לאבד אותו בחינם ופלורנטינו פרס יהיה על המשמר ויגיש הצעה שהקבוצה מעיר האורות לא תוכל לסרב לה.

הסיפור של קמאבינגה דומה לזה של החלוץ. בגלל דרישותיה הגבוהות של ראן, שלא מוכנה לאבד את הקשר בפחות מ-80 מיליון יורו, גם כאן תמתין ריאל מדריד שנה לפני תום החוזה שנגמר ב-2022 ותנסה לצרפו בעוד כשנה.

בשנת 2022 המטרה הגדולה היא להחתים את חלוץ דורטמונד, ארלינג הולאנד. על פי מקורות ב'אס', לעומת הדיווחים האחרונים לנורבגי בן ה-20 אין סעיף בחוזה המאפשר לו לעזוב בקיץ הנוכחי תמורת 75 מיליון יורו ובכל מקרה הבלאנקוס מקווים שיוכלו להחתים אותו במחיר סביר, על מנת שיחליף את קארים בנזמה שמסיים את חוזהו בדיוק בעוד שתי עונות.

ארלינג הולאנד
ארלינג הולאנד | RONNY HARTMANN/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי