דיווח: ריאל תציע לראמוס חוזה לשנתיים, אודגור יחזור כבר הקיץ

סרחיו ראמוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

לפי "אס", היכולת המצוינת שהפגין העונה לצד החולשה הענקית שהפגינה הקבוצה בלעדיו נגד סיטי, נותנים לו עמדת כוח מול המועדון. פרס כבר הבטיח: "יסיים את הקריירה בריאל". זידאן רוצה שהקשר הנורבגי יהיה חלק מהסגל

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד סיימה עונה טובה בטעם מר, שכן לאחר הזכייה באליפות (ועוד קודם לכן בסופר קופה הספרדי) הודחה על ידי מנצ'סטר סיטי בשמינית גמר ליגת האלופות במשחק חלש. השחקנים החלו בפוסטים של סיכום עונה בימים האחרונים, בזמן שבספרד נמתחה ביקורת על היכולת ועל כך שהבלאנקוס לא מתכוונים להתחזק בקיץ (מלבד החזרתו של מרטין אודגור עליה נרחיב למטה). כעת, נראה שהמטרה הגדולה של האלופה היא להאריך את חוזהו של הקפטן סרחיו ראמוס שנעדר ממשחק הגומלין באיתיחאד.

לפי "אס", הבלאנקוס יישרו קו עם דרישות הקפטן ויציעו לו חוזה לשנתיים נוספות, בניגוד למדיניות המועדון עם שחקנים שחצו את גיל 30 (זו הייתה הסיבה שגרמה לעזיבתו של הבלם פפה). לפי הדיווחים, היכולת המצוינת שלו השנה, כחלק מההגנה הטובה בליגות הבכירות באירופה וכן השערים ובעיקר החולשה הגדולה בלעדיו נגד סיטי, נותנים לו עמדה של כוח. במועדון לקחו בחשבון אפשרות שהקבוצה תודח אך לא בצורה כזו, כאשר רפאל וראן לא עמד בציפיות. המשחק הזה מצטרף ליכולת החלשה שהפגינה ריאל בלעדיו במספר משחקים גדולים בליגת האלופות, מה שהגדירו בספרד כ"קללת ראמוס".

ראמוס חתם במועדון עד 2021. "הוא יסיים את הקריירה שלו בריאל, הוא יותר מקפטן. הוא ימשיך איתנו כל עוד הוא רוצה, והוא יודע את זה", אמר הנשיא פלורנטינו פרס בחגיגות האליפות, בזמן שהמאמן זינדין זידאן גם אמר שיעשה כל מה שהוא יכול כדי שזה יקרה. הקפטן עצמו אמר בהתייחסות האחרונה לעתידו כי הוא רוצה לפרוש במדי ריאל ומעולם לא הציב דרישות".

רפאל וראן מאוכזב. קשים החיים בלי ראמוס | PETER POWELL/POOL/AFP via Getty Images

בשנים האחרונות היחסים בין הקפטן למועדון היו מתוחים. בקיץ 2015 אחיו המשמש כסוכנו, רנה, הציב דרישות גבוהות למועדון ואיים שהבלם יעזוב למנצ'סטר יונייטד, על רקע עזיבתו הטראומטית של קסיאס ובמועדון כעסו. לאחר ההדחה נגד אייאקס בשמינית גמר הגביע, פרס ביקר את השחקנים בחדר ההלבשה וראמוס המושעה צעק לעברו שהוא אשם במה שקרה. האירוע האחרון היה בפברואר שעבר, אז ראמוס רצה לעזוב לסין.

ומה קורה עם אודגור? לפי "מארקה", הקשר הנורבגי שרשם עונה מוצלחת מאוד כמושאל בריאל סוסיאדד עם שבעה שערים ותשעה בישולים ב-36 משחקים בכל המסגרות, יחזור לקבוצה כבר עכשיו ולא לאחר שנתיים. נכתב כי זידאן מאמין בו ורוצה שיהיה חלק מהסגל כבר עכשיו. נכתב כי השחקן עצמו דווקא העדיף להמשיך לעונה נוספת אחרי שהעפיל עם הקבוצה לגמר הגביע ולליגה האירופית.

עוד בבלאנקוס, בספרד דנו בסוגיית הברזילאים הצעירים של הקבוצה – ויניסיוס ג'וניור ורודריגו, כאשר האחרון פתח בהרכב נגד מנצ'סטר סיטי, בישל את שער השוויון הזמני וסיים את העונה בעמדה טובה יותר. למרות הפציעות הרבות של אדן הזאר, הרי שהשניים פתחו יחד רק בשלושה משחקים. רודריגו הציג יכולת הבקעה טובה יותר (שבעה שערים, השלישי בקבוצה אחרי קארים בנזמה וראמוס). לאור ההנחה שהבלגי לא יחווה עוד עונת בלהות כזו, ומרקו אסנסיו נכנס למשוואה, ב"מארקה" נטען שייתכן והמועדון עשוי לוותר על אחד מהם כדי שהשני יפרח. נטען אף שזידאן לא חושב שויניסיוס בשל לקבל משקל כבד יותר בקבוצה.

רודריגו, ויניסיוס ג'וניור
רודריגו ו-ויניסיוס ג'וניור | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי