דיווח: שחקני ריאל יתבקשו לקיצוץ נוסף. הזאר מדאיג את האוהדים

שחקני ריאל מדריד | JAVIER SORIANO/AFP via Getty Images

לפי "ABC", המועדון הפסיד 200 מיליון יורו בשל הקורונה ופתיחת העונה ללא קהל לא מאפשרת אחרת. הבלגי צולם בחופשה כשהוא שוב סובל מעודף משקל: "עצוב לראות אותו ככה". וגם: ראול מחזק את מעמדו כיורשו של זידאן

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

בעוד ארבעה ימים, אם הכל יילך כשורה, ריאל מדריד תחל את ההכנות לעונת 2020/21. הקבוצה תקיים אימוני כושר מפרכים במתחם האימונים ולדבבאס וייתכן שתקיים משחקי ידידות נגד קבוצות מקומיות. מי שבינתיים מדאיג את המועדון הוא אדן הזאר. בעוד סרחיו ראמוס ו-ויניסיוס ג'וניור כבר פרסמו סרטונים שלהם נמצאים במצב פיזי מושלם, הרי שהבלגי שוב אכזב.

הזאר, שכזכור סבל מפציעות, כבש שער בודד והודה שהעונה האחרונה הייתה הקשה בקריירה שלו, הגיע לריאל בעודף משקל וזה קרה לו שוב. הקשר הבלגי מעביר את הימים האחרונים בסרדיניה והצטלם בשמחה עם אוהדים שונים. תמונה אחת שפורסמה ברשתות החברתיות סחטה תגובות זועמות. "הוא לא יוכל לשחק בעוד חודש", "מצבו הגופני מצער, הוא שוב שמנמן", "עצוב לראות אותו ככה", "אולי הוא יגיע לריאל רק לחופשה", אלה רק חלק מהתגובות. אחד הגולשים העלה תמונה המשווה בין הזאר לחברו לקבוצה ויניסיוס – ישנם הבדלים גדולים, בלשון המעטה.

עוד בבלאנקוס, לפי "ABC", הנשיא פלורנטינו פרס יבקש משחקני הקבוצה לקצץ שוב בשכרם לקראת העונה הבאה. חידוש הליגה הספרדית וכן ליגת האלופות הביאו לכך שהשחקנים קיצצו רק בעשרה אחוזים משכרם, אלא שהעונה תיפתח ללא קהל כמובן. ההפסדים מהעונה שעברה נאמדים ב-200 מיליון יורו. גארת' בייל, אגב זומן כצפוי לסגל נבחרת ווילס והוא יתחמק ממפגש עם זינדין זידאן.

מי שגורמת לנחת במועדון היא קבוצת הנוער שבהנהגתו של ראול זכתה לראשונה בתולדותיה באליפות אירופה (הטורניר יצא לדרך ב-2013) לאחר ניצחון 2:3 על בנפיקה. ראול זכה למחמאות רבות בכלי התקשורת השונים. זינדין זידאן, ויניסיוס, לוקה מודריץ' ואחרים בירכו.

בספרד בטוחים שראול קיבל עוד נקודות זכות בדרך להיותץ יורשו של זינדין זידאן. "הצלחה בנוער מניעה דור שלם. זה היה מרהיב. שנתיים אחרי הופעת הבכורה שלו כמאמן, הוא הניף את התואר הגדול שהיה חסר לקאנטרה", נכתב. בטור דיעה ב-"אס" נכתב: ""ראול העביר לקבוצה את האופי התחרותי שלו, זה לא היה יכול להיות מישהו אחר. זה הגורל, שמביא לנו לעתים מצבים נפלאים. הוא יהיה מאמן מצוין לא בגלל התואר הזה אלא בגלל הרצון להשתפר ללא הפסקה. משום שהוא מנצח מלידה".

"זו הייתה חוויה נפלאה שהזכירה לי את הימים הגדולים כשחקן", אמר ראול. "רצינו לזכות בתואר מהרגע הראשון, השחקנים עשו מאמץ בלתי רגיל ועמדו בעומס משחקים. התעייפנו בדקות האחרונות וזה טבעי. המטרה הושלמה". מייד עם שריקת הסיום ראול שוב ניגש באצילות לנחם את שחקני המפסידה.

ראול | Jonathan Moscrop/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי