גארת' בייל נגד ריאל: "ניסיתי לעזוב, אבל הם חסמו הכל"

חאמס רודריגס, גארת' בייל | David S. Bustamante/Soccrates/Getty Images

הוולשי ניצל את הפגרה כדי להתראיין ל"סקיי" וטען שהמועדון שלו חוסם לו את היציאה: "יש לי מוטיבציה לשחק, הם שולטים בכל והופכים את זה לקשה מאוד". על ההנאה בנבחרת וויילס: "נחמד לחזור למקום שבו אתה מוערך"

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

לקראת היציאה לפגרת הנבחרות, בספרד פורסם כי ריאל מדריד חוששת מסערה נוספת תוצרת גארת' בייל. ואכן, הקיצוני הוולשי, שיפגוש עם נבחרתו את פינלנד מחר (חמישי, שידור ישיר בספורט3 ב-21:35), ניצל את הפגרה כדי להתראיין ל"סקיי ספורטס" והאשים את המועדון הספרדי בכך שלא אפשר לו לעזוב לסין בקיץ שעבר.

בייל, שערך 20 הופעות בלבד בשנה החולפת ושיחק רק פעמיים אחרי פגרת הקורונה, סיפר כמה הוא נהנה מההערכה לה הוא זוכה בוויילס בכל פעם שהוא מגיע לנבחרת: "כולם יודעים כמה אני אוהב לבוא לוויילס. זה נחמד לחזור למקום שבו אתה קצת יותר מוערך ומקבל את תמיכת האוהדים ללא תנאים".

ב"סקיי" נכתב כי השחקן ה-31 נראה מתוסכל מכך שריאל מדריד סיכלה מספר ניסיונות שלו לעזוב. למרות הביקורות התכופות על העיסוק שלו בגולף, הוולשי הבהיר כי עדיין יש לו מוטיבציה לכדורגל ואמר שישקול הצעות מהפרמיירליג, אם יקבל כאלה.

"אם האופציה תעלה, אבחן אותה בוודאות. יש לנו עוד הרבה זמן בחלון ההעברות הזה. הזמן יגיד, אבל אני חושב שההחלטה בעיקר בידיים של ריאל מדריד", אמר בייל, "ניסיתי לעזוב בשנה שעברה אבל הם חסמו הכל בשנייה האחרונה. זה היה פרויקט שהתלהבתי ממנו, אבל לא התממש. היו מקרים אחרים שניסיתי לעבור אבל המועדון לא אפשר את זה, או עשה משהו כדי למנוע את זה. עדיין יש לי מוטיבציה לשחק כדורגל ואני מרגיש שאני בכושר נהדר, כך שאני מניח שזה תלוי במועדון. הם שולטים בכל והם הופכים את זה לקשה מאוד, אם להיות כן. יש לי חוזה, כל מה שאני יכול לעשות זה להמשיך בשלי ולקוות שמשהו יקרה".

גארת' בייל
חוסמים לו את היציאה, כך הוא טוען | PIERRE-PHILIPPE MARCOU/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי