בריאל מדריד זועמים על הזאר. איסקו נפצע וייעדר ממשחק הפתיחה

אדן הזאר. יחזור לבטיס? | Eurasia Sport Images / Contributor

במועדון ציפו שהקשר יוותר על משחקי נבחרתו. לבסוף הוא המריא עם בלגיה אך לא שותף. בספרד ביקרו: "מה אתה עושה, לעזאזל?", והוסיפו כי לא יופתעו אם לא יהיה כשיר למשחק נגד סוסיאדד. הספרדי סובל מנקע בקרסול

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

ריאל מדריד הייתה אמורה לפגוש היום (רביעי) את ראיו וייקאנו למשחק אימון סגור בפני התקשורת, שיהווה הכנה ראשונה לעונת 2020/21. אלא שהמשחק בוטל לאור העובדה שאחד משחקני היריבה, ככל הנראה, חיובי בקורונה. כעת, מה שמטריד את מנוחתם של אנשי המועדון הוא מה שקורה עם אדן הזאר.

במועדון כועסים על הכוכב שצריך להוכיח את עצמו אחרי עונה קשה, ולא אהבו את החלטתו לנסוע עם נבחרת בלגיה לצמד משחקי ליגת האומות כשלא שותף. לפי "אס", במועדון ביקשו מהמאמן רוברטו מרטינס לוותר על שירותיו, והוא סרב, ולא מבינים מדוע אם נכלל בסגל לא שיחק. טיבו קורטואה, חברו לנבחרת, חזר למדריד כדי להתחיל בהכנות, ועדכן אותו על כוונותיו, אך הזאר נכנע ללחצים של אנשי בלגיה ונשאר.

"תחילת העונה הזו רעה מאוד עבורו, עונה בה כל העיניים נעוצות בו", נכתב ב"אס". גם ב"מארקה" נמתחה ביקורת על הקשר. "מה אתה עושה בבלגיה, הזאר?", כתב חואן איגנסיו. "אמנם יש הסכמה שעונת הבכורה המאכזבת שלו הייתה לא רק באשמתו, אבל עונה נוספת כזו לא תעבור בשתיקה, לא מצד האוהדים ולא בחדר ההלבשה, וההתחלה רעה". נכתב כי הבלגי לא נראה במצב פיזי טוב בניגוד לחבריו כמו סרחיו ראמוס, קארים בנזמה או ויניסיוס, והכותב משוכנע שהזאר לא יהיה כשיר למשחק פתיחת העונה נגד ריאל סוסיאדד ב-20 בספטמבר. נזכיר כי לפני שבועיים צולם הזאר במהלך חופשה כשהוא שוב סובל מעודף משקל והרגיז את האוהדים.

אדן הזאר, ויניסיוס ג'וניור
אדן הזאר עם ויניסיוס ג'וניור. פוזה מוכרת | Eric Alonso/Getty Images

מי שכמעט בוודאות לא יהיה כשיר למשחק הוא איסקו שסובל מנקע בקרסול וצפוי לחזור רק למשחק שאחריו, כשריאל תצא לאנדלוסיה למשחק חוץ לא פשוט נגד בטיס. הקבוצה תשחק בעונה הבאה עם לוגו זהב מיוחד בשרוול הימני עם הכיתוב 19/20, זכר לאליפות אשתקד. ריאל הציגה אגב אם התלבושת השלישית שלה לעונה הנוכחית.

בנושא אחר, הקשר טוני קרוס התראיין וסיפר קצת על תקופתו במועדון: "לא האמנתי שאעזוב את גרמניה, אך לא הגעתי להסכמות עם באיירן מינכן, וריאל הופיעה. לא יכולתי לדמיין שאזכה שלוש פעמים בליגת האלופות בתוך שש שנים". הקשר החמיא לזידאן: "הוא אלוף בלשלוט בחדר הלבשה עם כוכבים", וסיפר כי לא ממש דיבר עד לשנה השלישית שלו בקבוצה.

"למזלי, קרלו אנצ'לוטי, כריסטיאנו רונאלדו וגארת' בייל ידעו אנגלית. קיבלו אותי יפה מאוד בקבוצה אבל היו קשיי שפה. לא הייתה לי ממש מוטיבצייה ללמוד ספרדית, ואני מעדיף לדבר רק כשאני שולט היטב בשפה וזה לקח זמן".

טוני קרוס
טוני קרוס | GABRIEL BOUYS/AFP via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי