וייסמן הוצג בוויאדוליד וקיבל את ספרה 9: "רוצה להבקיע הרבה"

שון וייסמן | ויאדוליד, רשמי

חלוץ נבחרת ישראל, הרכש היקר בתולדות המועדון הספרדי, דיבר בקצרה על המטרות: "בטוח שאעזור לקבוצה, אעשה כמיטב יכולתי. אני רגוע כי יש לי קבוצה נהדרת, יחד נעמוד ביעדים". משחק הבכורה: ביום ראשון נגד סוסיאדד

קבוצות: ויאדוליד
(גודל טקסט)

לאחר העונה הגדולה בקריירה כשכבש 37 שערים ב-40 הופעות, ועם הטייטל המחייב של "שחקן הרכש היקר ביותר בתולדות ויאדוליד", שון וייסמן, חלוץ נבחרת ישראל (24) הוצג רשמית במדי קבוצתו החדשה כשקיבל את חולצה מספר 9. ביום ראשון הקרוב תפתח ויאדוליד את העונה במשחק נגד ריאל סוסיאדד.

וייסמן הנרגש אמר: "אני אסיר תודה על האפשרות לשחק בוויאדוליד בליגה הספרדית. אהבתי את האנשים במועדון, העיר והשחקנים, זו הסיבה שבחרתי בקבוצה, היא מתאימה לסגנון שלי וזה המקום המושלם עבורי כרגע. כל השחקנים קיבלו אותי מאוד יפה וזה היה מרגש עבורי".

המטרות והציפיות: "אני מאוד שמח שאנשים מאמינים בי וסומכים עליי שאבקיע שערים, זו הסיבה שהחתימו אותי ועשו מאמץ גדול כדי להביא אותי. המטרה שלי כחלוץ היא להבקיע שערים, אעשה את הטוב ביותר בכל משחק ובכל אימון. מקווה שכולם יהיו שמחים. יש קבוצה מצוינת מאחורי כך שאני רגוע. המשחק הקבוצתי חשוב, כדורגל זה לא אינבידואלי".

"אני בא לשחק את הכדורגל שלי, כפי שאני יודע, לצמוח ולגדול יחד עם הקבוצה ולקחת אותה קדימה. אני לא אוהב להשוות את עצמי לאחרים, אני שון וייסמן. שוחחתי מעט עם המאמן ואקבל את כל מה שהוא יחליט. אתן את הטוב ביותר שלי בכל דקה".". נזכיר כי כבר אתמול ערך החלוץ אימון בכורה בוויאדוליד.

שון וייסמן | ויאדוליד, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי