ברצלונה רוצה את בלם סביליה, וידאל "פסע" מאינטר

ז'ול קונדה | James Williamson - AMA/Getty Images

הקטלונים מעוניינים לצרף את ז'ול קונדה הצעיר, הקשר מתקרב לנראזורי. גם ג'וניור פירפו מעורר עניין באיטליה. וגם: שוער חדש למילאן וליל לא מוכנה לשחרר את הכוכב שלה

(גודל טקסט)

רשמי

* אולה איינה, המגן הימני בן ה-23, אשר החל את הקריירה בצ'לסי, הושאל מטורינו לפולהאם תמורת 2.5 מיליון יורו.

* שוער חדש למילאן: הרוסונרי החתימו את צ'יפריאן טטרושאנו, הרומני בן ה-34, אשר הגיע מליון וחתם על חוזה לשלוש שנים.

שמועות

* ארתורו וידאל נמצא פסע מחתימה באינטר, כך מדווח העיתונאי המוערך ג'אנלוקה די מארציו. השחקן עצמו כבר סגר את תנאיו אצל הנראזורי, שנמצאים בשיחות מתקדמות עם ברצלונה על העברתו.

* פיורנטינה האיטלקית מעוניינת לצרף את מגנה השמאלי של ברצלונה, ג'וניור פירפו. השחקן בן ה-24 הצטרף לקטלונים מבטיס תמורת 18 מיליון יורו לפני כשנהץ

* בובקארי סומארה, קשרה האחורי של ליל, מעורר עניין רב. מילאן פנתה לקבוצה הצרפתית במטרה לשאול את השחקן עם חובת קנייה בסוף העונה, אך המועדון סירב ומעוניין שיישאר. ליל רוצה על הקשר בן ה-21 לפחות 35 מיליון יורו, והוא מבוקש גם על ידי ניוקאסל.

ג'וניור פירפו | Pedro Salado/Quality Sport Images/Getty Images

* אטאלנטה קרובה מאוד לצרף שחקן חדש. מדובר בסאם לאמרס, החלוץ בן ה-23 של פ.ס.וו איינדוהבן. ההולנדי יטוס בקרוב לאיטליה, יעבור בדיקות רפואיות ולאחריהם צפוי לחתום תמורת תשעה מיליון יורו.

* ה"מונדו דפורטיבו" הספרדי מדווח כי ברצלונה רוצה לצרף את בלם סביליה, ז'ול קונדה. השחקן בן ה-21 חווה עונת פריצה בקבוצה האנדלוסית, אך הקטלונים טרם הגישו הצעה רשמית עליו.

* שוערה של ראן, אדוארד מנדי, צפוי לעבור בקרוב לצ'לסי והמועדון הצרפתי כבר בוחן חלופות בין הקורות, כאשר המועמד המוביל הוא רואי סילבה מגרנאדה.

בובקארי סומארה | Sylvain Lefevre/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי