קומאן: "עלינו למכור לפני שנצרף את דפאי". מסי יחמיץ 3 משחקים?

ממפיס דפאי
ממפיס דפאי | Pierre Costabadie/Icon Sport via Getty Images

המאמן צינן את ההתלהבות לגבי הדיווחים על צירוף החלוץ, גם נשיא ליון אישר: "ברתומאו אמר שאין להם כסף להגיש הצעה". הקפטן עשוי להיות בבידוד אחרי משחקי נבחרתו באוקטובר. הערב: ניסוי כלים נוסף, נגד ג'ירונה

(גודל טקסט)

ברצלונה תקיים הערב (רביעי) ניסוי כלים נוסף לקראת העונה החדשה כשתפגוש את ג'ירונה ב-20:00. זה יהיה משחק ההכנה השני שלה, וצפוי לה אחד נוסף לפני שתפתח את העונה בספרד ב-27 בספטמבר. בינתיים במועדון ממשיכים להתעסק, בעיקר, בשינויים בסגל הקבוצה. לאחר שכלי התקשורת חשפו אתמול (שלישי) שהעברתו של ממפיס דפאי סוכמה, מאמן הקבוצה, רונאלד קומאן, הבהיר אחרת.

בראיון ל"פוקס ספורט" אמר קומאן: "ברצלונה צריכה קודם כל למכור שחקנים לפני שדפאי יגיע". גם נשיא ליון התייחס לעניין ואמר: "ברתומאו אמר לי כבר ביום ראשון שאין לבארסה כסף כרגע כדי לרכוש אותו, היא סובלת מנגיף הקורונה". כשהמאמן נשאל על השחקנים הוא אמר: "אני מאמין שנשחק העונה עם הסגל שיש לנו עכשיו".

קומאן התייחס גם למסי: "הישארותו עברה חלק, אנחנו שמחים שהוא איתנו. מה שקרה היה בעיקר סכסוך בין מסי למועדון. דיברנו מאז והכל נמשך כרגיל, יש לנו מטרות משותפות".

ליאו מסי | PAU BARRENA/AFP via Getty Images

ועוד לגבי הקפטן: ארגנטינה פותחת את קמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 בחודש הבא, ואם מסי ישחק הוא עלול להחמיץ שלושה משחקי ליגה, זאת בהנחה כי יהיה עליו להיות בבידוד לאחר החזרה. מדובר במשחקים נגד ויאריאל, סלטה ויגו וסביליה

עוד במועדון, לפי "Rac1", בתחילת הקיץ אחותו של אנטואן גריזמן המשמשת כסוכנו, ניסתה להעביר את החלוץ לשורות האנגלים אך הם לא הביעו נכונות לצרפו. עוד דווח כי קומאן רצה מאוד לחזק את חוד ההתקפה ומי שהיה בעדיפות ראשונה היה רומלו לוקאקו שכבש 34 שערים אשתקד במדי אינטר, אך לאור הקשיים הכלכליים זה לא התאפשר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי