פוצ'טינו: "החלום שלי הוא לאמן את ריאל מדריד"

מאוריסיו פוצ'טינו | Justin Setterfield/Getty Images

אקס טוטנהאם סיפק הצהרה בנוגע לבלאנקוס וחשף מדוע לא אימן את ברצלונה: "לא ראיתי את עצמי עם ברתומאו". וגם: ההתעניינות מיובנטוס, פ.ס.ז' ואינטר

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

מאוריסיו פוצ'טינו ביסס את עצמו כאחד המאמנים הבכירים באירופה כאשר רשם הצלחה עם טוטנהאם והוביל את המועדון לצמרת. הארגנטינאי הדריך את התרנגולים החל מעונת 2014/15 ועד לעונה הקודמת, בה פוטר בנובמבר.

הרבה אנשים הופתעו מההחלטה של הבעלים דניאל לוי, למרות הפתיחה הרעה של טוטנהאם ל-2019/20, שכן רק מספר חודשים לפני כן פוצ'טינו הוביל אותה לגמר ליגת האלופות, ובכלל, קידם מאוד את הקבוצה בשנים שלו בצפון לונדון.

בשקט בשקט, כבר 10 חודשים שהמאמן נמצא ללא קבוצה. הרבה שמות עלו לאוויר כמתעניינות בשירותיו, ביניהם של ברצלונה, פריז סן ז'רמן, יובנטוס ואינטר. בראיון שהעניק ל"מארקה" הספרדי פוצ'טינו עשה סדר בדברים וסיפר: "לא הוצע לי לאמן את בארסה. לא ראיתי את עצמי עם הנשאי ג'וזפ מריה ברתומאו".

מאוריסיו פוצ'טינו | Justin Setterfield/Getty Images

"לגבי פ.ס.ז', יובנטוס ואינטר – הן לא הגישו לי הצעות הקיץ. כן קיבלתי פניות מבנפיקה ומונאקו. אין לי צורך לשקר בנושא הזה", המשיך פוצ'טינו, והתייחס גם לשמועות שהיו לגבי ריאל מדריד: "אני לא יודע אם אי פעם אאמן את המועדון, אבל זה החלום שלי. מדובר באחד המועדונים הטובים בעולם, אם לא הטוב ביותר. אני לא שונה, לכולם יש את זה ברשימת החלומות שלהם".

כמו כן, הארגנטינאי 'פתח את הדלת' לאימון ברצלונה בעתיד, שכן בעבר הרחוק יותר ציין שלא ייאמן את הקבוצה מכיוון שהוא מזוהה עם היריבה העירונית, אספניול. "הייתי אז אירוני", אמר פוצ'טינו. "זו הייתה מסיבת העיתונאים הראשונה שלי בטוטנהאם ושאלו אותי על בארסה. אמרתי את מה שאמרתי ואני חושב שהלכתי רחוק מדי. אני לא צריך להצדיק את האמירה הזו, כי אף אחד לא יכול להטיל ספק באהבה שלי לאספניול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי