ראשון: ריאל מתארחת בסוסיאדד. הזאר ייעדר, יוביץ' יעזוב בהשאלה?

לוקה יוביץ'
לוקה יוביץ' | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

האלופה פותחת את העונה במשחק קשה. הקשר לא התאמן, זידאן התייחס למצבו של בייל ולפי הדיווחים הציע לחלוץ הסרבי לקבל דקות בקבוצה אחרת. אצל היריבה - סילבה צפוי לערוך בכורה. שון וייסמן ו-ויאדוליד יתארחו בבטיס

(גודל טקסט)

הליגה הספרדית יצאה לדרך כבר לפני שבוע אולם האלופה ריאל מדריד תפתח את העונה רק מחר (ראשון ב-22:00) במשחק חוץ קשה מאוד נגד ריאל סוסיאדד שסיימה במקום השישי אשתקד. ריאל תקווה לשמור על תואר האליפות שלה מה שהצליחה לעשות רק פעם אחת ב-30 השנים האחרונות – כשזכו בשתי אליפויות ברציפות ב-2006/07 ו-2007/08. "ריאל מדריד תמיד רוצה לזכות בכל התארים, נילחם משחק אחר משחק. זכינו באליפות ובסופר קופה אשתקד אבל אי אפשר להישען על העבר", אמר הקפטן סרחיו ראמוס.

נזכיר כי אשתקד ריאל סיימה את העונה עם עשרה ניצחונות ב-11 המחזורים האחרונים, כשבמחזור הסיום נפרדה ב-2:2 נגד לגאנס במשחק חסר חשיבות עבורה. הבלאנקוס, שלא התחזקו הקיץ באף שחקן להוציא את מרטין אודגור שחזר מהשאלה ויפגוש את האקסית, הצליחו לנצח במשחקם הראשון בליגה בארבע השנים האחרונות.

בעונת 2016/17 הקבוצה מהבירה פגשה את סוסיאדד בחוץ והשיגו 0:3 מוחץ במחזור הפתיחה בזכות צמד של גארת' בייל. מנגד, סוסיאדד יכולה להתנחם בכך שהדיחה את הבלאנקוס מהגביע בשלב רבע הגמר אשתקד עם ניצחון 3:4 בסנטיאגו ברנבאו ובכלל ניצחו את האלופה בשלושה מחמשת המשחקים האחרונים.

שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות | GABRIEL BOUYS / Contributor

ריאל, שעל חולצתה החדשה יהיה לוגו חדש ומוזהב, זכר לאליפות האחרונה, מגיעה להתמודדות אחרי שקיימה משחק הכנה אחד בלבד בו הביסה 0:6 את חטאפה עם רביעייה גדולה של קארים בנזמה. הבלאנקוס יהיו בסגל חסר לקראת המשחק. אדן הזאר, מרקו אסנסיו (ירש את מספר 11 שהיה שייך לגארת' בייל), אדר מיליטאו, מריאנו דיאס ולוקאס ואסקס צפויים להיעדר, בעוד איסקו שסבל מנקע – התאמן ועשוי להיכלל בסגל. בתקשורת מעריכים שזוהי שעתם של הברזילאים ויניסיוס ג'וניור ורודריגו שירכיבו את ההתקפה לצד בנזמה.

ואם כבר התקפה, החלוץ השני, לוקה יוביץ', שרשם עונת בכורה קשה בקבוצה עם שני שערים בלבד – עשוי לעזוב, כך לפי "אס". בדיווח נכתב כי המאמן זידאן נפגש עם הסרבי לפני מספר ימים והמליץ לו לצאת בהשאלה לקבוצה אחרת כדי לזכות ליותר דקות משחק. ייתכן ובורחה מאיורל ששב למועדון מועדף על פניו. זידאן סירב להתייחס לעניין במסיבת העיתונאים.

זידאן אמר לקראת המשחק: "היה לנו מספיק זמן להתכונן לפתיחת הליגה, ציפינו לזה. זו תקופה לא קלה בה אנשים סובלים ואנחנו מברכים על כך שיש לנו את האפשרות שוב לשחק כדורגל. אנחנו צריכים להיות טובים כבר מהיום הראשון בליגה. אם נשחק כמו בשנה שעברה לאחר חידוש הליגה – נוכל להשיג דברים". כשנשאל על הזאר אמר: "הדבר החשוב ביותר הוא הרגשות של השחקן. יש לנו זמן להתכונן לעונה. הדבר היחיד שצריך הוא שיהיה כשיר במאת האחוזים".

אדן הזאר. יחזור לבטיס? | Eurasia Sport Images / Contributor

על גארת' בייל שצפוי לחתום בטוטנהאם: "עכשיו מתנהל משא ומתן. אנחנו ידועים מה גארת' עשה בקבוצה הזו, הוא הפגין את האיכויות שלו והיה שחקן ספקטקולרי. בסופו של דבר דברים כאלה יכולים לקרות. הוא עדיין לא חתם. אם הוא יעזוב נאחל לו בהצלחה. לא שוחחנו. לא ירדו לי אבנים מהכתפיים, לא היו בינינו בעיות". על אודגור: "אני יודע שיש לי את השחקנים הטובים ביותר כאן. אני מאמין באודגור כמו באחרים".

מנגד, סוסיאדד פתחה את העונה עם תיקו 1:1 נגד ויאדוליד במשחק החוץ. הקבוצה הבאסקית עדיין לא התאוששה מסיום העונה החלש אשתקד, כשניצחה רק פעמיים ב-11 המשחקים לאחר חידוש הליגה וכמעט החמיצו את המקום בליגה האירופית. הרכש הנוצץ דויד סילבה, שהחלים מקורונה והתאמן בימים האחרונים, ייכלל בסגל אך לא בטוח שיפתח בהרכב. וויליאן ז'וזה, הכובש המצטיין בקבוצה אשתקד (11 שערים) מתחרה עם אלכנסדר איסק על המקום בחוד.

המאמן אימנול אמר: "מדריד היא מדריד, גם אם לא ביצעה החתמות יש לה סגל נפלא, זו האלופה, אבל כמובן שאנחנו מאמינים בעצמנו. ריאל יודעת שיהיה לה לא קל לנצח כאן. אודגור? מעדיף לדבר עליו לאחר המשחק. אבל אם הוא שיחק כפי ששיחק אצלנו – תארו לכם מה הוא מסוגל לעשות בריאל מדריד. סילבה ייכלל בסגל. יש לו רצון עז, ראינו באימונים האחרונים חלק מהפוטנציאל ואין ספק שהוא יתרום לנו הרבה, אבל הוא עשה הכנה לא אידיאלית".

שאר המחזור:

ויאדוליד של שון וייסמן שסיימה בתיקו 1:1 נגד ריאל סוסיאדד במחזור הפתיחה, תפגוש את בטיס בחוץ ולפי ההערכות החלוץ שוב ימתין על הספסל (19:30). הואסקה תארח את קאדיס בקרב העולות החדשות (17:00), ובשעה 19:30 גרנאדה שהעפילה לסיבוב השני בליגה האירופית בקלילות עם ניצחון 0:4 על טאוטה ופתחה גם את הליגה עם ניצחון, תפגוש בביתה את אלאבס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי