הסאגה נגמרה: בייל הושאל לטוטנהאם

גארת' בייל | האתר הרשמי של טוטנהאם

הוולשי בן ה-31, שסבל בשנתיים האחרונות בריאל מדריד, חזר לפרמיירליג אחרי שבע שנים בספרד, הכוללות 16 תארים ו-105 שערים. "אני חוזר!" צייץ בטוויטר. מהבלאנקוס נמסר: "מודים למי שהיה חלק גדול בהיסטוריה שלנו"

(גודל טקסט)

גארת' בייל חזר לפרמיירליג. אחרי שבע שנים מלאות בתארים בריאל מדריד, ביחד עם המון עליות וירידות, הכוכב הוולשי הגדול השלים הערב (שבת) את עסקת השאלתו לטוטנהאם, במדיה שיחק לפני שעבר לבירת ספרד.

בייל, שילבש את החולצה מספר 9 בעונה הקרובה, סיפר לאחר החתימה: "רוצה להגיד תודה לכולם על כך שקיבלו אותי שוב למועדון. זה נהדר לחזור לטוטנהאם, המקום בו הצלחתי לראשונה. יש לי זיכרונות נהדרים מכאן ואני רוצה ליצור חדשים, בתקווה שנעשה גם היסטוריה עבור המועדון ונגרום לאוהדים אושר רב. תודה על התמיכה בי". ריאל מדריד מצידה כתבה: "מודים למי שהיה חלק מאחת התקופות הגדולות בהיסטוריה שלנו".

כזכור, בייל הגיע למדריד בקיץ 2013 בתור השחקן היקר בעולם. במדי הבלאנקוס הניף 16 תארים, כאשר במשך השנים שלו בסנטיאגו ברנבאו כבש 105 שערים ב-251 הופעות. המשחק הזכור ביותר שלו היה גמר ליגת האלופות ב-2018 אז עלה מהספסל נגד ליברפול וכבש צמד, שער אחד מרהיב במיוחד במספרת.

זה לא סוד שתחת המאמן זינדין זידאן הוולשי לא מצא את מקומו. הוא כבר היה בדרך לעזוב בקיץ שעבר, אך מעברו לסין נחסם ברגע האחרון על ידי המועדון. במשך העונה בייל הלך ודעך וכבש שלושה שערים בלבד ב-20 משחקים ונראה ששני הצדדים רק חיכו לפרידה.

עוד לפני ההכרזה החגיגית על חזרתו של בייל, טוטנהאם הודיעה רשמית גם על החתמתו של סרחיו רגילון מריאל מדריד, שעבר לתרנגולים תמורת 30 מיליון יורו וחתם עד 2025.

"אוהב את הפילוסופיה של המועדון ושל המאמן ז'וזה מוריניו" אמר רגילון לאחר החתימה. "אלו הדברים שגרמו לי לבוא לכאן. המטרה היא להתפתח, זה החזון של המועדון ואנינחוש להתפתח כשחקן. לטוטנהאם יש שחקנים ומנג'ר ברמה עולמית ואני לא יכול לחכות כבר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי